- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Máme zpoždění, nezastavujeme.. , jen trochu přibrzdíme..".. otázka zní.. KDY?
SŽDC je hodně špatné. Není kapacita pro osobní vlaky a přesto pustíme nákladní vlaky po trati 260 Brno - Česká Třebová. A také rekreanty z Chorvatska mají přednost před pracujícím lidem. Rychlíky přesunuly přes Vysočinu a prodloužili jízdní doby. Děkuji panu Svobodovi. To je ten pokrok.
výmysli zmatených mozků...když něco nejde rychle, tak to musí jít rychleji až to půjde nejrychleji...a kde to skončí? v řiti ale v tý řiti budou vaše hyper roztěkané životy...
Nedelejte si starosti, nic se stavet nebude.
Babis a ODS chteji snizovat dane, ideal je rovna dan nula.
Take Nemecko nam take nebude platit vecne.
Plzeň - Praha - Brno - Ostrava a od severu na jih přes Prahu. Tohle by podle mě stačilo, kdyby to mělo 300km/h a průměr by byl třeba 250. K tomu krátké tratě kolem velkých měst, v ten moment řešíte i bytovou politiku. Třeba Kladno - Praha, Benešov - Praha atp., samozřejmě ideálně třeba u 5 větších měst v ČR. Smutný je, že už teď je jisté, že my tady se toho nedožijeme.
Hahaha, to je článek jak z Rudého práva. Ještě poručte větru dešti.
Stále se můžeme smát Číně kde jazdá Šanghaj Maglev s rychlosté 500km/h. A navíc jízdenky jsou tam dostupné pro každého pracujícího na každý den. Protože to stejně pomáhá ekonomice.
A ta česká Šanghaj je Brno nebo Ostrava?
, to je smutné, nadšení by vylo alespoň 300km/hod. I tak by to bylo zpoždění, ale nějaké nadšení by bylo.
„ČD budou od roku 2025 disponovat 44 tlakotěsnými soupravami pro rychlost 230 km/h a cca 220 jednotlivými vozy pro rychlost 200 km/h.“
Tak to doufam, ze budou vystaveny nekde v muzeich po cele republice, at se na zbytecne neprasi nekde v depu...
A 2 roury mezi Brnem a Pranou, to už zase ne?