Diskuze
Vlaky vyjedou 12. prosince podle nových řádů. Dráhy slibují větší komfort
Děkujeme za pochopení.
novinář
Počet rychlíků do Ruska se snižuje? LEŽ !
Co se týče vlaků do Ruska konkrétně do stanice Moskva Belorusskaja. Doposud jezdil jeden přímý rychlík Vltava 409, který z Pražského hlavního nádraží odjížděl ve 23 hodin. Od nového jízdního řádu pojedou ve 20:17 IC 545 Ostravan a ve 22:09 EN 445. Tyto vlaky se ve stanici Bohumín spojí a ve 3:48 budou vyjíždět jako R 405. Nevidím tu zde žádné omezení. Jan Cafourek
krueger
uz zas?
Tohle ctu pri kazde zmene jizdniho radu. My uz teoreticky musime mit nejkomfortnejsi cestovani na svete a jizdni rady vychytany, nebo se pletu?
tarten
Re: Republika
Tiskové zprávy o jednotlivých krajích vydává ČD postupně. Nemělo by smysl, aby novináři čekali na všechny. Teď na http://www.ceskedrahy.cz/cs/tiskove-centrum/ naskočil už i Jihočeský kraj.
1jane2
Dráhy
chtějí dělat změny ale jaké,že slibují komfort? Z článku je patrné ,že víc budou jezdit kolem Prahy. A já si myslela ,že konečně po 21 letech začnu jezdit ve slušných vagónech a podle jízdního řádu.Jezdím často Brno-Č.Budějovice a stále čekám kdy nastane nějaká změna.
turista-
Re: Dráhy
Kolem Prahy se jezdí od příštího roku více proto, že si to Praha zaplatila.
Praze se věnuje článek proto, že novináři opisují tiskové zprávy. A ČD zatím vydala jenom tiskovou zprávu o Praze a středních Čechách.
Co se týká klasických rychlíkových vozů (Brno-ČB), nedávno začala jejich poměrně masivní rekonsktrukce: http://www.zelpage.cz/zpravy/7947
jmhad
a čistčí ne?
to by byla bomba,kdyby třeba vlaky EC či IC byly trochu víc čisté . A nedej Bůh,třeba i podchody a schody k nim na nádraží.V takovém Kolíně se člověk na ně bojí stoupnout,aby si nazašpinil lakýrky.
Brainwashington.
Zrušit, přerušit, vyhodit! Cokoliv! Je lepší než České Dráhy
Jenom dnes se k jízdnímu řádu na ČT vyjadřovali hned 3! různí kecálisti z Českých Drah! Úspory v desítkách miliard! Kdyby se ten bordelos na kolečkách zastavil a zrušil! Naprosto nesmyslná inštituce!
Neumětel
Re: Zrušit, přerušit, vyhodit! Cokoliv! Je lepší než České Dráhy
Vlak je v principu dobrý dopravní prostředek. Z Ostravy do Prahy bych rozhodně nejel autem přes mlýnek na maso zvaný D1. Vlak je naprosto bezproblémový.
.
Problém je v post socialistických Českých drahách. Ale zlepšení přece jen nastalo. Další by mohli, i přes porodní bolesti, přinést soukromí dopravci.
tarten
Re: konkurence
Přesněji řečeno kvalitní a silnou konkurenci v osobní dopravě (v nákladní je už dávno, o tom nemluvím). Viamont a Veolia toho zatím předvedli spíš méně, JHMD je moc lokální, Vogtlandbahn tu jezdí s pěknými Desiry, které by Jančura také chtěl, je ale jen u německých hranic. DB, ÖBB a PKP se zatím zjevně spokojují jen s vyrovnávkou. Jančura zatím nepřekročil oblast reklamních kampaní. Kdopak o sobě asi ještě dá vědět kromě "paštikáře" Novotného?
quest300
budoucnost
Těším se až v budoucnu budu vyprávět vnoučatům že kdysi jezdili jen vlaky špinavé, nikdy na čas, kdy vlastně lidé od železnice se vymívali svým chováním zákazníkům. A stát je podporoval a nedovolil konkurenci ukrojit část trhu. Takové byly ČD které už několik let neexistují. Jó milá vnoučata věřte - nevěřte, taková byla doba.
Gamehoror
Re: budoucnost
Tak jsi pamětník :-)
A co jim vyprávět jak ses mohl dívat z okna za jízdy ven a občas si chytil sazi z komína do oka. Jak to zapalovalo i louky když něaká ta jiskra spadla na vyshlou louku.
Jo vyprávěj :-)
forestLJ
Chce to nějakou konkurenci
Už aby jezdily konkurenční společnosti, to si pak ČD začnou jinak vážit svých zákazníků, zatím ten komfort cenám rozhodně neodpovídá. A další věc, nevím jaký je smysl trestání příležitostných cestujících - viz. jejich systém cen, myslím, že jejich tzv. systém "ZVÝHODŇOVÁNÍ VĚRNÝCH ZÁKAZNÍKŮ" spíše zákazníky ubírá, proč se nechovají ke každému jako k věrnému, když stejně člověk nemá na výběr pokud musí nebo chce jet vlakem. O systému odměňování managementu se toho namluvilo už hodně, ...... Nj. kdo by nechtěl dělat v podniku kde mu za udělání "sekyry" ještě bohatě zaplatí.
K. K. Rokossovskij
Re: Chce to nějakou konkurenci
Takový Jančura o vstupu na koleje mluví 5 let. A kde nic tu nic. Soukromí dopravci jezdí akorát na "bezvýznamných" tratích. Jestli v té železniční dopravě nebude zakopaný někde nějaký pes.....
Dojímají mě synové venkova, kteří tvrdí, že ČD jezdí draho. a za kolik by měli jezdit? Praha - Ostrava vysmívaným Pendolinem stojí Kč 500,-. Což mi přijde jako hodně slušná cena.
Mohl bys mi prosím ukázat v Evropě nějakého národního železničního dopravce, který není dotovaný?
Censor es la teta
ČD zrušit
koridory vybetonovat a vyhradit je kamionům. Nekonečné vlaky už nám uran do ruska neodváží, tak není důvod udržovat tuhle pijavici při životě.
řehoř z řep
Re: ČD zrušit
Vy tomu moc nerozumíte, co?
Objem osobní i nákladní dopravy je i dnes slušný.
A třeba v okolí Prahy jsou vlaky z hlediska dojíždění spolehlivostí nepřekonatelné. Silnice praskají ve švech zaplněny auty ze sídelních kaší, takže autobusy mají co chvíli zpoždění. Zato vlak je příjemná jistota.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Mráz v Německu hubil švestky, třešně i vinice. Skepse svírá i moravské pálenice
Dubnové noční mrazy nezlikvidovaly úrodu ovoce jen v Česku, ale i v sousedním Německu. Zasažené...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...
Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži
Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....