- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Minulý týden jsem jel Nozomi z Nagoji do Tokia. Na Nozomi JR RailPassy neplatí. Když jsem si rezervoval místo 10 minut před odjezdem vlaku, volných bylo už jen pár míst uprostřed řady.
Nemyslím si, že by to všechno byli šílenci nebo milionáři. Jen si prostě RailPass koupit nemůžou, nebo potřebují jet jen jednu cestu. Ani já si ho koupit nemůžu, protože jsem rezident.
Nebo jinak. Tohle není poradna o tom, jak nejvýhodněji cestovat po Japonsku, ale srovnání, kolik za jízdu po VRT platí běžný cestující. Pro běžného cestujícího v Japonsku opravdu není moc možností, jak dosáhnout na nějakou výraznější slevu.
Já jsem psal taky pouze o turistech(samozřejmě nemyslím japonské..) a ti jedou více než jednu cestu navrch zpáteční jízdenka z Osaky do Tokya se prakticky se cenově zhruba rovná JR Passu na týden!
Bude nasazeno vice vlaku a vlakovych spoju na zeleznici ktera je jiz tak vytizena.
Dotace mi to tezce pripominaji Eqvadorskou krizi kdy prezident par tydnu zpatky ohlasil zruseni dotaci na pohone hmoty po 40 letech. Kde benzin stoji 7kc.
Jak dlouho stat bude dotovat takovou zbytecnost. misto toho aby 7mld slo do rozvoje zeleznicni dopravy tak se to prozere.
Tak to nemá chybu. 800km za 12hod, to nevymyslíš. Ale je pravdou, že to není rychlík, ale jen parodie na vlak.
Vlak z Ústí využívali kromě flamendrů, i studenti....To je tedy názvosloví, jako za normalizace... Já znám akorát Hustopečský flamendr.
No na to, že to stát stojí 5,5 miliardy docela úspěch. To se musí dělat ve velkým...
Ty přímé spoje z Prahy do Třeboně budou asi vypadat tak, že z Prahy hl.n. to odtáhne eso až do Veselí, tam ho odpojí, připojí brejlovce a ten dojede ten zbytek do Třeboně. A zpátky přesně naopak. Jinak to (zatím) udělat nejde.
Šlo by to dělat tak, že by jely přímé vozy do Budějovic. Ta lokomotiva ve Veselí je tam stejně k ničemu a odpadlo by nepříjemné přestupování, třeba když pojedete ze Soběslavi, bude to docela nepříjemné, na tak krátkém kousku přestupovat, a prodlouží to jízdní dobu.
Zavedení Lužnic bude sice zajímavé (i z hlediska provozu - zřejmě brejlovci), ale pojedou krátké soupravy (aby se v Třeboni a v Suchdole vešly k nástupištím) a zhorší se víkendová přeprava do/z Budějovic. Kdo třeba pojede vlakem v 9.31 z Prahy (nebo do něj přistoupí v Soběslavi), bude do ČB zbytečně přestupovat. Zpátky se to také zhorší, protože kromě přestupu navíc nastoupí ve Veselí do plnější soupravy.
Ono bude stačit odpojit vagony v ČB.
Spis by mohli zaintegrovat integrovany system a prestat davat kupecka bez hacku na saty a moznosti regulace teploty...
To postupné omezování noční lůžkové přepravy mě neskutečně štve. Je fajn, že kvalita vozů i doprovodných služeb šla nahoru, ale třeba ta poslední reklama s Vetchým je úlet, protože zájem o toto cestování je tak velký, že kolikrát se člověk přes noc na Slovensko vůbec nedostane. Takhle skončil před časem Vihorlat, nedávno Excelsior, lůžkový vůz do Zvolena a teď končí již nyní omezená Bohemia.
"Konkurencí mu budou německé Deutsche Bahn"
I v tomto pripade plati pravidlo o shode podmetu s prisudkem. Koncovka pridavneho jmena se ridi podstatnym jmenem. "Bahn" je v jednotnem cisle. Spravne to ma byt: "Konkurencí mu budou německá Deutsche Bahn"