- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Skutečně pozoruhodné, tím spíše, že UNIPETROL je provozovatelem drážní dopravy, čili není závislý na jiném dopravci a může si TO vozit ve vlastní režii ,,, Navíc přístup je zajištěn v obou stran, takže pokud by nebyla sjízdná tra%t přes Podlešín, je sjízdná trať přes Dejvice, resp. z Kralup se dá jet přes Kladno a v extrémním případě i přes Rudnou u Prahy ...
Obcím lze doporučit, aby se prosadil zákaz vjezdu vozidel nad 3,5 tuny, ostatní vozidla by musela mít výjimku udělenou obcí, která bude platit pro jednu jízdu a bude zpoplatněna, třeba částkou 1 000 Kč žádost bude muset být podána řekněme 30 dnů předem na konkrétní vozidlo a čas ... pro jiné vozidlo nebo jiný čas by neplatilo a za porušení zákazu pokuta pro řidiče i dopravce ...
Mě by zajímalo, kde vezmou tolik řidičů. Už dnes autodopravci pláčou, jak je jich málo. I kdyby každý vlak měl vlastního strojvedoucí (3 vlaky denně může teoreticky odvézt 1-2 strojvedoucí dle turnusu), tak to znamená o nějakých 30 lidí navíc. + nutné cisternové vozy
Pohodové Vánoce, v současnosti dostali dotčené obce k vyjádření dokumentaci k přeložce silnice II/240, jako spojnici D8 a R7 (D7). Ta se důsledně vyhýbá všem obcím a představuje ideální spojnici mezi Kralupy a Středokluky, potažmo letištěm.
Zdroj zde:http://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_STC1945. O téhle silnici se sice mluví už dlouho, ale v posledních letech vše jakoby usnulo, až teď. Původně se měla napojovat na R7 u Makotřas, vést přes údolí, mezi Lichocevsí a Noutonicemi, okolo V. Přílep, dále ke Kralupům. Tehdy tahle varianta neprošla i přesunula se ke sjezdu z R7 u Stehelčevsi, měla vést nedaleko Budče a znovu neprošla a odsunula se ještě dál od Prahy, kde taky neprošla. Teď se tedy vrací a mám podezření, že v tom podstata tohoto článku hraje významnou roli. To se to bude vozit kerosin, když nám stát postaví novou silnici od fabriky až k zákazníkovi. Trochu vše zbrzdil nesouhlas Tuchoměřic (napojení mělo být na současném nájezdu na R7), z kterého vyplynulo napojení mezi Tuchoměřicemi a Středokluky, kam také bude přivedena silnice od Amazonu. Stavět by se mělo začít v r.2020. Jinak, námitky lze podávat do 28.12.
Vždyť mají vlastního železničního dopravce - UNIDO. To se jim fakt neoplatí vozit to po kolejích? Nechápu.
Ano mají, zjevně je tam nějaký jiný problém nebo motiv jinak by o tom těžko uvažovali.
Zdůvodnění Unipetrolu je až komické, přechodem na kamionovou dopravu by mohli zásobovat i letiště bez vlečky. On jim snad někdo brání si pár cisteren pořídit? Ale přepravovat takové objemy po silnici když je funkční vlečka, copak za tím asi je?
Rychlomanažeři zřejmě počítají se současnou cenou nafty i do budoucna
Absurdita. I montovna Lego na Kladne ma vlastni zeleznicni pripojku. Opravdu nechapu, v cem by si pomohli. Nicmene, je to jejich byznys.
Otáskou je, jaké jsou náklady. Ono dost firem začalo vozit kamiony kvůli ceně a nespolehlivosti ČD Cargo. A vlečky mají také.
Zajem statu by mela byt preference zeleznicni dopravy. Navic vozit silnou horlavinu po silnici je blbost.
No jelikož je to soukromá firma, asi těžko by se sama od sebe rozhodla převážet to po silnici pokud by bylo výhodnější vozit to po kolejích, zvášť když má svou vlastní přepravní fimu jak pro železniční tak pro silniční přepravu. Je tedy zjevné, že za tím bude něco shnilého. V tuto chvíli mě napadá jak moc veliké komplikaci mohou mít s přepravou nákladu z Kralupské rafinerie k letišti po železnici a jak dobře jim vychází vstříc nebo naopak komplikuje život moloch zvaný SŽDC a kolik je jedna taková cesta po "jejich kolejích" asi stojí.
celkem mne taková zpráva překvapuje zvlášt když i tak zabedněné firmy jako matonka - karlovarské minerální vody přechází na železniční dopravu. Jak tu někdo psal produktovod není až taková blbost divím se že jej neudělali už soudruzi. Nebo možná udělali jen někomu kdo to vozí jak po železnici tak i autem se nehodil do krámu a je odpojený. Páni redaktoři poptejte se.
Kralupy maji produktovod na mnoho mist. Ale Ruzyne je daleko.
Spise bych se zamyslel nad cenovou politikou SZDC, kdyz vubec je ekonomickou alternativou silnicni doprava v takovem rozsahu.
Poplatek za používání železniční dopravní cesty nestanoví SŽDC ...