- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem dokonce četl,že jsme měli na noc zajištěno ubytovani,tvrdi ten šikmooky hnup,tak nevim jestli od 7 rano do 14.30 je noc.Prostě cestovky se na nas uplně vys...,ale do novin tvrdi jak se postarali a novinaři si ani informace neověři..a napiši co jim nakukaji
Cestovka se nepostarala vůbec o nic. Po telefonátu jediné co nám sdělili bylo "letiště se o vás postará" a nebo rovnou bouchli telefonem. Lidé letící do Brna tam byli od 18:00. My co sme měli letět do Ostravy od 22:00 cca. Nikdo nic nevěděl. Na informacích nám byli schopni říct pouze že letadlo má poruchu. Naštěstí jeden chlap našel číslo na ambasadu a ve 4 ráno tam dojela nějaká slečna která nám poskytla alespon nějaké informace a pro ty co měli letět do Ostravy (ti tam byli od 22:00) zajistila alespon ubytování - v 7 nás vyhodili z letiště kde sme další hodinu čekali na autobusy které nás odvezli do hotelu kde se člověk mohl alespon najíst a osprchovat. Ty z Brna nemělo cenu odvážet a mělo pro ně přijet nahradní letadlo v 11:00 (kdy přijelo nevím). My pak odletěli v 17:40. Postarala se přévažně ta slečna z ambasády, co se týče toho nahradního ubytování v tom se udajně angažovalo ministerstvo zahraničí. Cestovaní kanceláře slečne pokladaly telefony.
Jídlo (krosan a bageta) nám bylo poskytnuto až v 6 ráno (bagetka na letišti stála 5eur). Tolik k tomu co tvrdí ten šikmooký hnup jak o nás bylo postaráno. Postaralo se velvyslanectví a né cestovky. S těmimo společnostmi už nikdy. Připomínám že Brno mělo odletet v 20:00 (cca) a kvůli technické závadě neodletělo. Cestovní kanceláře museli jasně vědět že letadlo má poruchu přesto nás poslali na letiště a nechali odbavit. Porucha se může stát ale to jak se cestovky (Kovotour Plus, Parkam Holiday´s a Bulgariatour a CK Krasim) zachovaly je vrchol. Super zážitek strávit celou noc na letišti a nevědět co je děje.
radši v tuzemsku.TEDY POKUD NECHcete letět letadlem z ostravy do pahy
Central Charter Airlines - o tom slyším poprvé...
Nová česká společnost, i když nová jen formálně, je to součást stejné skupiny jako Central Connect Airlines.
Tak to nevím jak v Burgasu, ale v Brně to asi žádná sláva nebyla. Vrátili jsme se v půl druhé ráno z Heraklionu a při čekání na rozvoz jsme viděli jak ty lidi občerstvují...voda a tatranky. Pak je naskládali do autobusu a odvezli do města na hotel...všichni se tvářili "vesele a šťastně", jak se jim dovolenka hned z kraje vydařila.
informarmaci o tom, kdo na problémy upozornil jako první......... To jako, že klienti byli v pohodě, ale Onankamůra, který se má spíš starat o cestovky rychle přispěl se svou troškou do mlýna proti nim????
Je to klasické novinářské pravidlo o uvedení zdroje, respektive subjektu, který informaci zveřejnil jako první. Dělá se to u konkurence, když třeba iDNES má článek o nějaké pecce typu "chytili Pitra", kterou jako první vyšťárala třeba ČT.
Lipno, Nové mlýny, Slapy, Seč a zapomenete na celý bulharský moře. Tahat se přes celou Evropu kvůli koupání a vlnám
Nové mlýny, jo?
A počítal jsi, kolik obcí okolo tam má čističku???