- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na pěti opravovaných úsecích D1 budou hlídat rychlost radary - a kdo pojede méně, než 80Km/h, dostane pokutu.
Jasně, naberte 10 úředníků a pořád vybírejte pokuty.
A bude ta rekonstrukce stejně kvalitní jako minule? Jsem totiž jel po D1 minulý týden a opravené a neopravené úseky jsem fakt nepoznal, protože to drncalo všude stejně a občas byla i nějaká ta rána...
Divne, já tam jezdím minimálně jednou za měsíc a ten rozdíl je dost propastný....
Obce se zase pěkně napakují, ale je to kvůli bezpečnosti....
Takže jsme si zase koupili celoroční vstupenku na výstavu stavebních strojů včetně parkovacího místa?!
Jo, opravovat rychle (pokud vím, tak ta rekonstrukce měla být dokončena v roce 2018) to jaksi nejde. Ale namrskat co nejvíce omezení s radary a pak kasírovat, to jde panečku hned.
Nechápu, jak někomu může v opravovaných úsecích, kde je zúžená vozovka, vadit radar. Navíc ten, který je předem avizovaný. Tzn. pokutu tam dostane opravdu jenom ignorant. Je to pro bezpečnost všech, nejenom dělníků, ale hlavně nás řidičů. Pokud nebudou bouračky ve zúžení, tak se vyhneme zbytečným zdržením. Ono kdyby všichni přizpůsobili rychlost hustotě provozu v takovém omezení, tak by žádné radary být nemuseli. Všichni ale pospíchají, předjíždějí tam kde se pořádně nevejdou, štrejchnou o vedlejší auto a na kolonu je zaděláno. Samozřejmě jet tam v noci 80, když nejbližší auto před vámi nebo za vámi je 200 metrů je asi zbytečné, ale tohle se těžko dá nějak levně vyřešit. Chápu, že když je úseků víc, tak že se i ten čas nastřádá, ale bez nehody je to pořád v řádu minut.
Že je kapacita dálnice nedostatečná a tempo výstavby/rekonstrukcí žalostně pomalé, to je jiná věc. Měl by být tlak na to, aby každá uzavírka byla co nejkratší.
A co místo drahých radarů nakoupit elektronické ukazatele rychlosti, které by šly na noční režim snadno přepnout co? Nejvíc nehod zapřičiní stejně nedodržení bezpečné vzdálenosti, jenže to je podle mě důsledek nepozornosti právě v těchto pomalých nudných úsecích kde se šourá 50km/h na 80km/h v kolonách...
Chtěl bych poprosit řidiče, aby dodržovali bezpečné vzdálenosti a rychlost,“ dodal Havlíček.
Mno tak pro "bezpečné vzdálenosti" bude nejprve potřeba dobudovat třetí pruh tam, kde jsou nyní dva a čtvrtý, či dokonce pátý tam, kde jsou teď tři. Ta dálnice je kapacitně nedostačující i v době "bez omezení", natožpak s ním. A po dokončené "rekonstrukci" tomu nebude jinak.
Vždy se směji např. při příjezdu na Jižní spojku zákazové značce nejmenší vzdálenost mezi vozidly 50 m. Jak to má však řidič dodržovat, když je na dané silnici 2 - 3 x více aut než je schopna pojmout? Jediné řešení je zjevně nikam vůbec nejezdit.
Těch 50 metrů je tam proto, aby se docílilo aspoň dvaceti. Bez teto cedule mi každou chvíli leze někdo do kufru.
Slíbíš budovat nové dálnice. Vybuduješ jen pár kilometrů. Slibuješ opravit staré dálnice. Opravuješ je se zpožděním mnoha let a přitom efektivně zablokuješ jednu z hlavních silničních tepen v ČR. A pak ještě v místě oprav buzeruješ řidiče kontrolou rychlosti tak, že musíš v přilehlých obcích vybudovat úřady a platit nové úředníky, kteří budou spravovat pokuty za překročenou rychlost. Rád bych zde na místě poprosil pt. čtenáře a diskutéry na idnes, jestli by mi tu shora popsanou logiku mohli nějak racionálně vysvětlit...
To není o logice, ale jen a pouze o penězích. Čím déle tohle trvá, tím více se fakturuje a tedy i více "odklání". Nic víc za tím nehledejte. A díky tomu měření i v noci se přiživí i příslušné obce, kterým se pak sypou penízky za pokuty.
Zkuste raději parkovací hodiny a kohouty, aby budili spící řidiče.
Jestli by spíš neměli budit spící dělníky, soudě podle tempa rekonstrukce.