- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ale hlavně že stát zavádí EET, která podle Babiše ušetřila jen 1% na daních.
za cenu ničení začínající konkurence a růst cen.
Ale důchodci se nyní vozí za čtvrtinu ceny a zbytek platí stát.
tj peníze se berou těm kteří něco produkují a přinášejí státu zisk a dávají těm co je jen spotřebovávají.
Stát by měl slevy dětem, studentům a starším lidem poskytovat pouze v dopravních prostředcích státních dopravců. Nutit soukromé dopravce ke slevám je neetické. Nadto, kompenzování je neprůhledné. Umožňuje soukromým dopravcům podvádět.
A státní dopravci jsou kteří? V autobusové dopravě není asi žádný. A na železnici vlastně také ne. I České dráhy jsou standardní akciová společnost, která se od jim podobných liší jen tím, že její akcie vlastní stát. Ale ČD v podstatě nejsou státní dopravce.
Jsou to drobné, na Slovensku jezdí zadarmo, takže by to u nás bylo jinak ještě více. A raději toto než zbrojení a vojenské dobrodružství na Ukrajině za naše peníze.
v televizi jsou ,,reklamy,, pro nemocné, tam bych dal ty ,, dotace,,
jaké mimořádně velké slevy mají zaměstnanci Agrofertu, čím větší slevy na něco, tím budou třeba dražší salámy í
On ty slevy bude muset někdo zaplatit. Učitelé? Vědci? Zdravotnictví? Infrastruktura a stavba silnic? Obtrana?
Otíku Otíku, dostanete minus a hned utíkáte mínusovat mínusovatele. Dejte si pozor, nebo po žních k Turkovi :-D
Mě by jenom zajímalo kdo bude kontrolovat podvádění s počtem cestujících... Například u soukromých dopravců to přímo svádí si něco myslet, obzvlášť u firmy ICOM.
Takže to znamená, že přepravila od září cestující se slevou celkově za 64 000 000 ? Oproti dřívějším létům je tam výrazný posun? A bude to prosím někdo kontrolovat? Nebo byznys někoho jiného zaplatí opět daňoví poplatníci ?
Nebojte, Bureš zřídí kontrolní útvar, který na ně klekne.
Super, ted jeste zavest zalohove vyzivne a Cesko bude raj na Zemi!
zálohové výživné je jedna z mála sociálně rozumných věcí, které s relativně nízkými náklady mohou opravdu pomoci potřebným.
Vám snad připadá, že před zavedením té slevy byly ty vozy málo zaplněné? Nebo jaký to má vztah vzhledem k nákladům prázdného spoje? Žádný dopravce nebude provozovat linku, na které nejezdí lidi.