- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nechápu, proč se francouzským projektantům nelíbí výhrady těch českých.
Vždyť ve Francii nemají ani elektrickou trakci, ani tunely a o rychlovlacích o rychlosti 350 km/hod. tam ani neslyšeli....
Téměř dokonalou studii "železnice" na Letiště Ruzyně jsem viděl již před 22 lety. Autorem byl SUDOP Praha a.s., počítalo se s tunelovým vedením pod Ořechovkou, tedy to, co požadovala radnice Prahy 6.
Byly v ní sice drobné provozní zádrhele, například, že ve stanici Praha Bubny by všechny vlaky jezdily před jedinou výhybku - nutné předpokládat pravidelnou údržbu a taky neplánované mimořádnosti - ale to je malý zádrhel, který lze odstranit ...
Za oněch 22 let se nic reálně neudělalo, za tutéž dobu se ve Švýcarsku provrtalo několik železničních tunelů s celkovou délkou cca 100 km ... v tuzemsku se po většinu let jen tlachalo.
Dlouhá léta byla veřejnost matena výrazem "rychlodráha", aniž by kdokoli dokázal specifikovat o co jde ... za někdejšího Československa byla za RYCHLODRÁHU označována tramvajová trať v Košicích, spojovala centrum města s VSŽ Košice v Hanisce pri Košiciach, jezdily na ní TŘI spojené tramvajové vozy T3 ....
Před několika měsíci přišla SŽDC se vzácným objevem a to, aby na Letiště nejezdila "JEN" příměstská doprava, ale taky dálkové vlaky, tedy, aby nádraží bylo průjezdné.
Jak objevné, v roce 1970 bylo dálkovou železnicí spojeno letiště KLOTEN v Zürichu, rovněž je železnicí a dálkovou dopravou spojeno letiště v Ženevě.
To je zase mlžení. jaká "dokumentace je hotová"? Co zatím bylo pro zahájení alespoň jediného úseku stavby splněno? Studie, dokumentace pro EIA, EIA v právní moci, dokumentace pro územní rozhodnutí, stavební povolení, územní rozhodnutí v právní moci, stavební povolení v právní moci, je vybrán zhotovitel, jaké jsou termíny zahájení a dokončení stavby? Článek je pouze nezávazný blábol pisálka, který sepsal to, co mu nakukal nějaký nekompetentní radní. Známkuji 5kou.
Já bych byl pro, aby se postavil vlak, metro, tramvaj i lanovka :-)
Lidi nebojte se, tunel bude Vlastně už je, kolik se už vydalo za různé projekty? A vůbec dovolili Vám to už taxikáři
To už budou pod drnem i naše vnoučata....
A nebude jednodušší zbourat třeba Karlín a postavit nové letiště?? Koleje jsou hned vedle.
jj, Franta od nás z vesnice je moc šikovnej, ale taky si stěžuje, že je ta zakázka šitá na míru velkejm firmám a von to prostě s kamošema po práci jako melouch nedá.