- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Těším se určitě jako každý řidič kamiónu až bude stávka a zablokujem vjezd i výjezd všech silnic co vedou do Prahy,tak jak to nedávno provedly ve Francii kvůli drahé naftě a netrvalo to ani týden a byla hned úprava cen...Hurááá až budou chtít jet někam ti co jezdí v těch malých konzervách a nikam se nedostanou, to bude teprv sranda....
A já si pořád říkal proč je o víkendu v některém čase dálnice jedna velká kolona komionů. Jestli nebylo bezpečnější když jezdily průběžně pořád. Zase se chce někdo zviditelnit.
Zákazal bych jezdit všem. Nejen o víkendech. Pak taky vyhazovat odpadky, a svitit elektřinou. Pak by se mělo zákazat používat umělou hmotu a léky. A následně zakázat mluvit a myslet.
Co vy na to, pani Zubová?
neustále myslí, že kamiony na silnicích jezdí jen tak, nejlépe aby někomu překážely a terorizovali ubohé obyvatelstvo? Padouch dopravce si koupí kamiony, křižuje s nimi po republice sem tam a směje se tomu? Pokud to někomu, včetně většiny členů SZ, jeho mozek dovolí, tak by možná někdy časem dokázal přijít na to, že v kamionech se vozí zboží, které někdo někde vyrobil a někam veze. Železnice není alternativa, stejně jako loď nebo letadlo, je to jiný druh dopravy pro jiný typ přeprav.
A proc si nekteri dementi mysli, ze CR je idealni skladovaci a logisticke centrum pro pul Evropy ? Proc si nekteri dementi mysli, ze fabriky nepotrebuji sklady ale idelani je mit sklad na kolech ?
Omezit patky a vikendy a hned se ukaze co je nutne a co neni tahat sem tam jak kocka kotata.
Transitni kamiony bych v Breclavi nalozil na vlak a pak v Drazdanech nebo Usti nebo kdekoli jinde vyhodil. Pro ty co nechteji, zvysil bych mytne za transit republikou. Ale to by se naftovy lobisti posrali. Problem byl, ze do nakladu na km automobilove dopravy se nepocitají naklady na vystavbu a opravu dalnic, ale u nakladu na km zeleznicni dopravy jsou zahrnuty naklady na budovani zeleznicnich koridoru!!
To jsou oblíbené argumenty zelených, doprava po železnici. Než u nás naložíte kamion na vlak a vlak sestavíte a vyjede na trať, je už kamion dávno v cíli své cesty. Protože každý student prvního ročníku dopravní fakulty - co vysoké školy - střední dopravní ví, že v logistice jde o čas a na velké vzdálenosti se vyplatí vozit velké náklady a naopak. Nebo by jste rád, aby poédle Vaší logiky Česká pošta vezla balík z Olomouce do Brna 14 dní ? Proč ? No nejprve by jste ho předal na místní poště. Až by se na všech poštách shromáždil náležitý počet balíků, vyjelo by velké vozidlo a všechny dovezlo na vlakové nádraží. Tamy by ho přeložili (nebo celé naložili) na vlak, který až by byl plně vytíže, vyrazil by směr Brno. A tam by zase dojelo velké vozidlo a rozvezlo balíky po místních poštách. Žádných 10 dodávek denně několikrát křižujících Olomouc a malé hromádky balíků průběžně házených do vlaků směr Brno. Hezky dávkově. Asi ne, že ?
Transitni kamiony bych v Breclavi nalozil na vlak a pak v Drazdanech nebo Usti nebo kdekoli jinde vyhodil. Pokud ne, zvysil bych mytne za transit. Ale to by se naftovy lobisti posrali. Problem byl, ze do nakladu na km automobilove dopravy se nepocitají naklady na vystavbu dalnic, ale u nakladu na km zeleznicni dopravy jsou zahrnuty naklady na budovani zeleznicnich koridoru!!
I když se to dopravcům líbit nebude, byl bych klidně ještě přísnější.
Jako že by kamiony nejezdily vůbec, že ? A jak by se asi zboží dostalo z bodu A do bodu B ? A co ti chudáci řidiči, ti by třeba při dvou povolených dnech jízdy v týdnu zbytek doby proleželi ve spacácích v příkopech u cesty tam, kde by je zastihla hodina konce povolené doby ? Bože, jak jste hloupí nebo naivní.
Proč se u nás nezavede vlaková přeprava kamionů přes území ČR. Nač zákazy a omezování? Řidiči si odpočnou a mohou splnit časy pro odpočinek.
Nebyla již jednou zrušena pro malý zájem dopravců
Když všichni "zelení" půjdou příkladem a zalezou do jeskyně, budou se chodit pást na louku, upečou si na ohýnku co si uloví (ale jíst zvířata vlastně taky nemohou, to je neetické, pastva jim musí stačit), umejou se v potoce nebo si počkají, až zaprší, tak se nebude nic kupovat, nemusí se nic převážet a nemusí být žádné kamiony. Vrátíme se do prvobytně-pospolné společnosti a bude nám všem dobře. Zelení, jděte příkladem !!!! Pak se k vám třeba někteří další přidají.
Já ale ne, rád si užívám v naší upachtěné spotřební společnosti, se všemi vymoženostmi - televizí, mobilem, autem, kusem flákoty, v pěkném bytečku atd. a tety i s kamiony.
...upečou si na ohýnku co si uloví (ale jíst zvířata vlastně taky nemohou...
Platí to i pro kanibalismus
bych zavedl postihy,za zbytečnou jízdu automobilem o víkendu...o víkendu má být všude klid a to i na silnicích
Ale jo - to je docela dobry napad - a na vikend by se v tom pripade muselo jet uz v patek, a zpet az v pondeli ...... aby byl v sobotu a v nedeli vsude klid :o) Beru!