Diskuze

Plány ČSA: více linek na východ a pohodlnější sedačky

České aerolinie poodkryly po delší době své plány, kam chtějí nově létat. Dosud letecké spojení z Prahy spíše omezovaly. Firma plánuje expanzi především do zemí bývalého Sovětského svazu. Žádná z linek ale zatím není stoprocentně potvrzená.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pari

10. 3. 2011 10:22
Změny

Tady jsou plánované změny přehledněji v tabulce:

http://www.aletenky.cz/novinky/csa-se-orientuji-vice-na-vychod-prehled-chystanych-zmen

0 0
možnosti

T55

10. 3. 2011 8:11
Zisková destinace

Nový letový řád (pro rok 2012) bude mít pouze jednu destinaci (zatím je to tajné, ale obvykle se šifruje jako 3 tečky), na kterou dostanou volnou jednosměrnou letenku všichni současní a předchozí manageři ČSA a Letiště Praha, včetně dozorčích rad. Toto bude konečně pro akcionáře ČSA a Letiště Praha(občany ČR) ta super zisková destinace.

0 0
možnosti

nexus99

9. 3. 2011 22:16
Admine proč se téměř v každé diskuzi pletou

vlákna? Chci napsat nový příspěvek a najdu ho ve vlákně do kterého jsem přispěl naposledy. Copak s tím nejde něco udělat? Jistě si platíte programátora tak ať se trochu snaží, protože se tím v diskuzi dělá pěkný chlév. Je to otravné, pokaždé se muset vracet zpět na článek a znova do diskuze.. Díky..

0 0
možnosti

oracle29

9. 3. 2011 19:30
Snad to vydělá na ty 350tisícový platy

http://www.youtube.com/watch?v=bAqcomb_aN0

;-D

0 0
možnosti

terezav

9. 3. 2011 18:07
a nehráblo tu náhodou někomu?

já už tu nechci víc ukrajinců, jsou u pokladen, kradou a děs běs; na ukrajinu jet taky netoužím; máme s nima snad tolik dobrých obchodních styků? tohle je na hlavu; přestávám létat s ČSA a raději s přestupem než podporovat byť jedinou korunou tohle

0 0
možnosti

Kimko

9. 3. 2011 19:02
Re: a nehráblo tu náhodou někomu?

By mě zajímalo, kolika korunami jste je podpořila v minulosti ...;-D

0 0
možnosti

nesnašimlobisty

9. 3. 2011 17:43
zase špatně

1. Snížit platy palubního personálu mají je větší než lufthansa

2. ČSA prodat a konečně nemít problémy z nějakou bandou servírek a řidičů letadel

3. Nechápu proč ještě se neprodala, když s toho nic nemáme a ještě to musíme dotovat

0 0
možnosti

naroznej

9. 3. 2011 17:58
Re: zase špatně

1. nevím , jaké jsou mzdy palubního personálu Lufthansy. Ale za českých 35.000 brutto (1400€) v Německu nedělá takřka nikdo. Nicméně palubní personál ČSA je o x levelů úrovní výše , než třeba u takového Travel servicu a nízkonákladovek.

2. Pokud vím , byla snaha je prodat. Jenže on je nikdo nechtěl . Když nebudu počítat směšnou nabídku od TS. Ale do budoudnosti až se trochu zvednou by to mohlo být lepší.

3. Není mi známo nic o tom , že ČSA dostávají dotace ze státního rozpočtu.

0 0
možnosti

Damik

9. 3. 2011 15:55
pozdě ale přece

Konečně jim dochází že síla ČSA může být hlavně v propojení východní a západní evropy.   Velká konkurence tam není. Když chce někdo letět s Charkova do západní evropy, může jenom přes Kyjev nebo Vídeň.  Z Donetska a Lvova ještě přes Mnichov a Varšavu. To není zas tolik možností, když vezmu v potaz +- pětimilionovou spádovou oblast pro každé z těchto letišť.

0 0
možnosti