- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tady jsou plánované změny přehledněji v tabulce:
http://www.aletenky.cz/novinky/csa-se-orientuji-vice-na-vychod-prehled-chystanych-zmen
Nový letový řád (pro rok 2012) bude mít pouze jednu destinaci (zatím je to tajné, ale obvykle se šifruje jako 3 tečky), na kterou dostanou volnou jednosměrnou letenku všichni současní a předchozí manageři ČSA a Letiště Praha, včetně dozorčích rad. Toto bude konečně pro akcionáře ČSA a Letiště Praha(občany ČR) ta super zisková destinace.
vlákna? Chci napsat nový příspěvek a najdu ho ve vlákně do kterého jsem přispěl naposledy. Copak s tím nejde něco udělat? Jistě si platíte programátora tak ať se trochu snaží, protože se tím v diskuzi dělá pěkný chlév. Je to otravné, pokaždé se muset vracet zpět na článek a znova do diskuze.. Díky..
já už tu nechci víc ukrajinců, jsou u pokladen, kradou a děs běs; na ukrajinu jet taky netoužím; máme s nima snad tolik dobrých obchodních styků? tohle je na hlavu; přestávám létat s ČSA a raději s přestupem než podporovat byť jedinou korunou tohle
By mě zajímalo, kolika korunami jste je podpořila v minulosti ...
1. Snížit platy palubního personálu mají je větší než lufthansa
2. ČSA prodat a konečně nemít problémy z nějakou bandou servírek a řidičů letadel
3. Nechápu proč ještě se neprodala, když s toho nic nemáme a ještě to musíme dotovat
1. nevím , jaké jsou mzdy palubního personálu Lufthansy. Ale za českých 35.000 brutto (1400€) v Německu nedělá takřka nikdo. Nicméně palubní personál ČSA je o x levelů úrovní výše , než třeba u takového Travel servicu a nízkonákladovek.
2. Pokud vím , byla snaha je prodat. Jenže on je nikdo nechtěl . Když nebudu počítat směšnou nabídku od TS. Ale do budoudnosti až se trochu zvednou by to mohlo být lepší.
3. Není mi známo nic o tom , že ČSA dostávají dotace ze státního rozpočtu.
Konečně jim dochází že síla ČSA může být hlavně v propojení východní a západní evropy. Velká konkurence tam není. Když chce někdo letět s Charkova do západní evropy, může jenom přes Kyjev nebo Vídeň. Z Donetska a Lvova ještě přes Mnichov a Varšavu. To není zas tolik možností, když vezmu v potaz +- pětimilionovou spádovou oblast pro každé z těchto letišť.