Diskuze
Pruh zavřený, stavbaři nikde. Vyplatí se noční práce, i když vyjdou dráž?
Děkujeme za pochopení.
P55e50t40r 68V82o59p91i85č39k84a
ctvrt století po revoluci ale porad jsme bananova republika
J35o70s37e83f 14D22l46a47b66a10c
Skanska si stěžuje na problém osvětlení,místa,techniky,na radu si mohou dojet asi 50 km před Mnichov na A9,tam jim to bezvadně funguje již několik týdnů,pracuje se v noci i brzy po ránu
R55i24c20h15a42r14d 56K83n62e51s56c29h50k
Kdo je sakra odpovědný za opravy silnic? Konkrétně v Praze je to peklo. Mraky uzavřeného a rozkopaného, ale když jedu kolem, (kdykoli ve všední den), tak nevidím v 90% nikoho pracovat a ve zbývajících 10% tak maximálně 3 frajery s trakařem a lopatou. (Těžké stroje zůstávají zaparkované opodál)
J70a46k88u37b 70M80r87á57č87e60k
Vídeň, noc z neděle na pondělí, 3:00.
20 strojů, 40 lidí, světla jak na finále ligy mistrů!!!
ČR skoro nic. Notabene Itálie, tam se ale skoro nedělalo ani dopoledne
Jinak výpočet "přes palec" - 9000 hodin??? Počítejme 8 hodin / noc. Tj, 1125 odpracovaných nocí. Děleno 90 (počet nocí březen - květen) = 12,5 pracovníka každou noc v CELÉ ČR!!! každá dálnice má svého pracovníka
No co bysme ještě chtěli
M45a17r79t44i47n 55R44u14z35i73c75k42a
A to je hlidac, aby se toho moc neukradlo...
M40a39r34e36k 77J12a17n33e87č38k16a
V ČR se rozmáhá další nešvar stavebních firem. Aspoň několik měsíců (znám i případ kdy to bylo skoro rok) si "zakuželují" silnice a omezí rychlost, čímž výrazně omezí provoz, ale celou dobu tam nikdo nic nedělá, prej ať si řidiči nejdříve zvyknou na omezení Pak po několika dlouhých měsících tam teprve vidíte nějaký stroj a pár týpků, co tam kolem postávají a to samozřejmě pouze od 8h do 15 hod. max. a tak i drobné opravy dělají v rekordně dlouhých časech. Už jsem na cedule typu "musíme to opravit" silně alergický, protože většinou to znamená cvičné omezení provozu s extrémně dlouhou dobou uskutečnění opravy. Za tohle by takovou firmu, každý velmi rychle hnal, ale na státním se to holt poflakuje za těžké peníze (zakázka je doma, prachy od státu jsou jisté a není kde spěchat) a ještě aby to dělalo v noci? Jsme se asi všichni zbláznili ne?
M65i46c24h84a75e66l 78D52o66s62t73a96l
Kamarád z UK říká,že tu máme stav silnic a dálnic na jedničku.Problém prý nastává v okamžiku kdy zařadíte dvojku.
M62i68c19h37a27e46l30a 54P74l37a15n59á
No tak být z UK, tak pomlčím. Dálnice výborné, ale po čem tam se jezdí na vsi, to tady nebylo ani za R-U. Pro neznalé: Úzké silničky, kde máte po pár stech metrech výklenek na dání přednosti protijedoucímu vozidlu. Plynulost dopravy strašná a když se potkají dva autobusy nebo stane drobná nehoda, tak je to konec cestování pro široké okolí na celý den.
V12e43s12e84l49ý 64P71e17t11r
JJ jsem proaby se dělalo pořád a v bylo včas hotovo ale neslo by to všude třeba úřad delat takle na stavbe nemame ani silnici mezi vesnicema,protože by se delalo jen po-st. A třeba registr vozidel proc tam nedelaji přesčas pokud nestihaji a jsou tam fronty?. Ale nejsou vidět že a dělník na stavbě ano no smula. Bohužel jich neni moc a tak je těžko donutite dělat noční za ty penize.A radeji půjdou někam jinam.
J60i77ř10í 41S58c37h68m93i33d75t
Tak s tím se setkávám denně, snížená rychlost, práce na cestě atd. a nikde nikdo, maximálně stojí na krajnici odstavený bagr, ale pro cestaře je už neskonalé těžké, ty značky po práci alespoň položit a pak zase postavit a celou noc nebo víkend se tam zbytečně auta plouží 30km/h a to je vidět, že tam dělají třeba svodidla nebo protihlukovku
B77l65a36h72o19m92í79r 16S50k18o60u54p37ý
...a stavbaři nikde.
Stejná situace už dvacet let, a kolik se za tu dobu vystřídalo ministrů dopravy a ředitelů ŘSD (ti se zlatými padáky)...
V roce 1997 jsme jezdili často na dálnici z Brna do Prahy. V místě opravy jednoho z mostů byla doprava svedena do protisměru, samozřejmě s příslušným omezením rychlosti. V tom opravovaném úseku byla 4 měsíce stejná hromada písku a v ní zaražená stejná lopata; nikdo se jí (ani hromady, ani lopaty) nedotkl.
V roce 2013 jsme v rámci zájezdu projížděli autobusem velkou částí Turecka (Antálie - Pamukkale a zpět), brzo ráno tam a večer zpět. V místě, kde se rozšiřovala dálnice, se již v 5 hodin ráno pracovalo, a když jsme se kolem stejného úseku večer, už za tmy (!!) vraceli, tak se tam pod reflektory pracovalo stále.
Třeba by se mohl ministr Ťok poučit, jak vypadá organizace stavby v Turecku.
A místo kdysi hanlivého výrazu "turecké hospodaření" by se spíše hodilo aktuálně pravdivější "české hospodaření" jako synonymum "ke zblití".
A kdyby se u nás alespoň - když už to musí být takhle pomalu - opravovaly dálnice a silnice alespoň kvalitně, ale u nás platí: pomalu a velice nekvalitně.
Ale s tím neudělá ani Ťok ani ťuk....
Kdykoliv jsou v TV filmy a dokumenty ze všech částí světa, vesměs jsou vidět silnice kvalitní, nezaplátované (asi to "zaflusání" asfaltem a zasypání drtí je česká speciální technologie), a to platí ve všech klimatických pásmech: od Aljašky a Grónska, Norska až po sever Afriky, jihovýchodní Asii.
Ovšem podle našich silničářů jsou asi nejhorší klimatické podmínky (na světě!) na území ČR.
L40á64ď82a 41M63a92l12ý
Nic proti, ale Turcí tahali od 5 do 10 a pak zase až na noc.
J12i89ř66í 95J11u89r18á95š67e19k
Právě jsem se díval na zde uvedenou mapu omezení. Vždyť tam toho spousta chybí. D35 mezi Olomoucí a Mohelnicí a u Olomouce, mega omezení. Potom před Olomoucí D46. Taky katastrofální. Sežeňte si aktuální a kompletní, to potom bude pohled.
J60o60s50e61f 37B92é74r
Taky Most - Chomutov. Silnici rozvrtali, mašiny zmizely, omezení zůstalo.
Rusové se vrací. Putin propagandisticky slaví a těží z toho i tamní ekonomika
Počátek války na Ukrajině vyvolal mezi některými Rusy už v únoru roku 2022 velké obavy. Během...
Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci
Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kofola, fidorky, polévka z pytlíku. České potraviny nabízí Amazon i za tisíce korun
Na americkém internetovém obchodu Amazonu prodává ostravská firma výhradně české výrobky. V nabídce...
KOMENTÁŘ: Stanjurova další daň je prohrou pravicové politiky
Premium Po zklamání z chabého výnosu windfall tax ministr financí plánuje, jak si na banky posvítit jinak –...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KOMENTÁŘ: Po solárním tunelu je tu další. Možná ještě větší
Premium Čeští solární lobbisté otevírají šampaňské, protože se otevřela cesta k dalšímu solárnímu Klondiku,...
Efekt Taylor Swift. Hvězda v Paříži zastiňuje olympijské hry, zájem je obrovský
Pařížské úřady se léta připravovaly na téměř 2 miliony zahraničních návštěvníků, které do Francie...
Bývalý zápasník zachraňuje podniky recenzemi na TikToku. Jen jím, tvrdí
Americké restaurace, které čelí krachu kvůli nezájmu zákazníků, objevily nečekaného spasitele. Je...
KOMENTÁŘ: Nad švarcsystémem už se smráká. Ale je to opravdu dobře?
Premium Kontroloři dostali od letošního ledna do ruky nový nástroj k potírání nelegální práce. Je ale...
Hibernace už bylo dost. Heineken je na cestě osvěžit britské hospody
Pivovarnický gigant Heineken oznámil, že plánuje znovu otevřít přibližně dvaašedesát svých hospod a...