- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak jak ministerstvo rika,ze jsou to "polopravdy", tak to bude situace asi jeste mnohem horsi .... :-)
Statistické úřady a kontrolní orgány znenadání začaly šířit lži o drahotě a šlendriánu, ačkoli každý občan pochopitelně na vlastní kůži zažívá dobu rozmachu a pořádku. Co se týče těch závad na D1, tak ty jednak nejsou a jednak je opraví, prostě "nic jsem neplatil a ta částka taky nesouhlasí".
A už vůbec se občane neptej, jak to, že investor mohl převzít nedokončené a nekvalitně postavené dílo a co vůbec dělal po celou tu dobu stavební dozor. Mohl bys opět zjistit cosi o korupci, drahotě a šlendriánu, který se pod naší aktuální vládou prostě neděje a kdo to prozradí, se zlou se potáže. Vrchní signalista si už volá statistiky na kobereček.
Bez ohledu na tuto kauzu...kdo kontroluje NKÚ? Je to nepostižitelná organizace, která nakvaka nějaké své polodojmy bez odpovědnosti a její sev jezdí na makcu Pikču?
Proruský neschopný trolové zase na vše nadávají. Ukrajinští bratři se tam strhali a lemplům to není v hod.
Stát už X let simuluje, že opravuje dálnici.
... časté jízdy přetížených vozidel - uvedli kontroloři
No tak zrovna za tohle asi rekonstrukce moc nemůže.
Účelově negativní Nejvyšší kontrolní úřad...
Tak nějak cítím, že náplní práce NKÚ je být účelově negativní.
Jsou opravene? Nejsou. Tvrdila Babisova vlada, ze modernizace je dokoncena? Tvrdila. To je nejak v rozporu. A protoze po rozpadajicim se mostu Smejkalka (cca 25. km) jezdim, tak vim, ze kecali Babisovci a NKU ma pravdu.
A přitom se tak Andrej chlubil. No nic. Mosty bych ze severu podepřel smrkovými kmeny.
Smejkalka uz podeprena je. A proto se tam jezdi 100.
Bože. Vždyť je to jen blbá silnice a my to opravujeme 20 let.
tak a Havlíček, Schillerová mají novou mantru - budou spát ve spacáku? :):)
teď se pro změnu budou vymlouvat tihle dva i s Andrejem, že NKÚ má špatnou metodiku. Jako už mnohokrát. Hlavně že se vysmívali Fialovi.