Ondrůj založil společnost TurboTiger.eu, která pod značkou TigerExpress začala vozit svými minibusy cestující mezi Ostravou, Katowicemi a Krakowem. Původní nápad byl hlavně vozit lidi na tamější letiště, odkud je podstatně větší nabídka spojení po Evropě, než z Ostravy. Teď však začne nově mířit i na turisty, kteří se chtějí jet podívat například do Krakova.
S RegioJetem a Student Agency se firma domluvila na propojení rezervačního systému a nabízí tak například možnost spojení Prahy s Krakovem s jediným přestupem v Ostravě. "Myslím, že teď nabízíme jednoznačně nejrychlejší i cenově nejdostupnější spojení Prahy a Krakova," tvrdí Ondrůj.
S jedním přestupem trvá cesta lehce přes sedm hodin, ceny začínají na 734 korunách mezi Prahou a Krakovem. Mezi Ostravou, Katovicemi a Krakovem jezdí TigerExpress čtyřikrát denně, firma se už stala i oficiálním dopravcem katovického letiště.
TigerExpress zatím na linku nasazuje dva vlastní minibusy, v plánu je ještě nákup třetího. Za dva a půl měsíce existence firma přepravila dva tisíce cestujících.
Ondrůj odešel ze Student Agency letos na jaře po dvou a půl letech, kromě mluvčího byl například šéfem prodeje a zákaznického servisu RegioJetu. Železniční byznys však zcela neopouští. Nově začal spolupracovat s českým soukromým železničním dopravcem Leo Express. "Jde o poradenskou a konzultační činnost související s jejich plány na vstup na polský trh," řekl Ondrůj. Spolupráci potvrdil i šéf Leo Express Leoš Novotný. "Naším cílem je vyjet v Polsku příští rok," řekl Novotný. Firma však musí pro vstup do Polska překonat řadu byrokratických překážek.