- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Právě jsem se rozhodla ,že budu jezdit s autobusem .Že nemam licenci ?No a co? Zákony jsou zkostnatělé a když lidi chtěj svést tak proč ne. Co na tom že oficialní řidič má spoustu předpisú a nařízení.Jo a že budu platit daně v americe ? komu to překáží stejně tady všichni kradou ...není to jen doména taxikářů
Jsem na studijnim pobytu v Portugalsku a Uber tady pouzivam docela casto. Nejen ze je pohodlnejsi - nemusim nikam volat, s nikym se handrkovat, nemusim vytahovat penezenku a pocitat penize. Ale je i levnejsi. Navic mi uz prislo 2 x 10 eur za doporuceni aplikace ostatnim, kteri vyuzili muj kod (oni dostali taky kredit) - 1JDBEZGWUE. To se to pak jezdi .
Zkrátka, legislativa zamrzla ve 20.století a ani novela s tím nepohne vpřed.
Děkujeme ČSSD, ANO a KDU za své pokrokové vidění světa.
Je to tak, je to jako SPT Telekom a internet. Pražští taxikáři už skoro 30 let kradou, všichni o tom ví a nikdo nic nedělá.
Nevím, co s tím uberem furt máte
v průměru je dražší než běžná taxislužba
Lidi, proberte se konečně aspoň u těch voleb. Ženeme se mílovými kroky do rudého pekla!!!
A tuhle jsem půjčil sousedce nůžky na stříhání stromů a pak jsme chvilku postáli na chodníku, pokecali a ona za to mi dala cigáro.
Takže to máme:
1. Nelegální podnikání
2. Porušení bezpečnostních předpisů (nevytiskl jsem jí návod)
3. Diskriminace (rómové z vedlejší vesnice si ty nůžky půjčit nemohli)
Vidím to tak na 8 let natvrdo.
Je rozdíl provozovat něco pro osobní potřebu a poskytovat služby za úplatu. Pro poskytování konkrétních služeb platí konkrétní pravidla. Ta pravidla schválili zákonodárci, které jsme my zvolili. Proč mají někteří stále problémy s pochopením těchto základních jednoduchých principů fungování naší společnosti?
Ano, technika dnes umožňuje snadno propojit zákazníka s osobou, která je fyzicky schopna poskutnout službu mimo systém. Dokud se to děje v malém, lze to tolerovat. Pokud sr to ale začne rozmáhat, tak to stát musí zarazit. Stát totiž z mnoha důvodů (výběr daní, bezpečnost, dodržování pravidel a norem..) nemá jinou možnost, než udržet systém služeb i za cenu restrikcí pod kontrolou, je to ostatně jedna z jeho základních funkcí.
Základními funkcemi státu jsou bezpečnost, stálé ekonomicko-právní prostředí a právní teorie i praxe v souladu s tím, co by mělo být ve svobodném právním státě. Ani jedno z toho v ČR reálně neexistuje.
Ten problém zkostnatělé legislativy je trošku jinde.
Ze zákona smluvní autodoprava (tj, ti řidiči, co jezdí pro různé hotely, cestovky a další instituce) žádné taxametry mít nemusí, a žádné speciální zkoušky nedělají.
Uber se snažil prosadit, že nejsou taxi, ale smluvní doprava.
To celé zkrachovalo na jediné věci - podle naší legislativy musí mít klient s smluvním autodopravcem PAPÍROVOU smlouvu, a online registrace nebyla našimi úředníky uznána jako rovnocenný ekvivalent.
Přesně tak. To je bohužel následek taxikářské lobby. V době, kdy už může být elektronicky kdejaký právní dokument... A bohužel o tomto nikdo nemluví
Nechápu, co se tady řeší. Za chybějící EET u řidičů UBERu budou ještě větší pokuty než doteď. To bude jetě větší rána na tyto rádoby dopravce.
Proč rádoby? Dělají přesně to co po nich klienti chtějí. A podle toho co jsem slyšel od známých tak k plné oboustranné spokojennosti.
Nejen ze zakony jsou dalece pozadu za technickym vyvojem, ale jeste vic jsou pozadu urednici. Misto aby uvolnici konkurencni prostredi a zjednodusili pravidla aby byla jasna a snadno vymahatelna, delaji pravy opak.
Spíš než úředníci za to mohou politici.