- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
podél Labe z Děčína do Bad Schandau jezdím dost často a nějak jsem si nevšiml, že by bylo nesplavné. Nákladních lodí jezdí dost. Ale asi mají kluci budovatelský v labském plánu plavbu lodí zámořských.......
pokud vim tak se to má stavět někde v Loubí a ta nesplavná část je za tyršovim mostem v tom oblouku tam se to zanaší a je tam malo vody
hlavně, že potečou peníze - kdysi byl odhad kolem 7 mld Kč, dnes to bude trochu víc, v průběhu realizace dojde k projektovým úpravám a příslušným navýšením. Pak ještě něco na údržbu,.... To půjde. "Rejdaři", pokud se dá tak dá nazvat pár provozovatelů několika málo lodí, možná už v tu dobu zmizí úplně.
Volná plavba po Labi je tuším výdobytek po dělení Rakouska-Uherska, zakotvený ve Versailleské smlouvě a hlídaný labskou komisí. Němci mají uloženo starat se o vodní cestu a pronajmout nám flák přístavu v Hamburku. Nemyslím si, že je mezinárodní smlouvou určena minimální plavební hloubka splnitelná jen výstavbou přehrad, takže Německo nemá povinnost stavět přehrady, ale na druhé straně se přestat starat o splavnost Labe by bylo porušením mezinárodních dohod, bez ohledu na objem provozu.
Němci mají bohatou strukturu plavebních cest a kanálů napojenou na evropskou vodní síť. Komodit vhodných pro lodní dopravu do Čech mají málo a co je jim do našich problémů či plánů.
Za C.K. Rakouska objem překládky v ústeckém přístavu překonal největší přístav monarchie - Terst. Zejména po druhé světové válce pak mezinárodní lodní nákladní doprava na Labi dospěla ke dnešnímu, málem nulovému stavu.
co teď budeme dělat? Provize už sou rozdaný a teď tohle!!
Konkrétně ty se po zvonění budeš věnovat výtvarné výchově.
Komu může vadit jez s komorou a s cestou pro ryby :
Vizualizace zde:
http://www.decin.cz/wp-content/uploads/2011/05/jez_loubi_studie.jpg
Lepší by byla nějaká vizualizace z úrovně břehu.
Práci a schizofrenii eko-vyžírků je vidět třeba v CHKO a NP. Z jedné strany chtějí co nejvíce peněz na svůj provoz a zdruhé strany vyhlašují nejrůznější zóny kam člověk nesmí. Ono se tam bádá a zkoumá, ale nikdo neví na čem a o čem. Svého času (možná tam ještě je) byl "soudruh" , který čárkoval počet ryb, jednoročně z toho udělal zápis a vyinkasoval peníze z MŽP.
Příroda má úžasnou absorbční schopnost:
Třeba ten slavný drobnokvět roste na starých výsypkách z děčínských přístavů, škeble v Ploučnici jsou tam navzdory tomu, že se jedná o umělé koryto z 17-18.století atd.. atd...
Pár set metrů pod Masarykovými zdymadly? Tady něco nesedí...
Myslím, že se plánoval ve Velkém Březně, ale přesně to nevím. Musel bych zapátrat.
jsem kdy kde viděl.
Stavět tam jez by bylo zvěrstvo.
Ta oblast je nádherná, ale začíná to od silnice do Hřenska a železnice na druhé straně a výš.
Jj, začne to přes naše peněženky v účtech za elektřinu.