- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Myslím, že důležité není jen kolik se přesně spálí paliva (to je ta ekologická část), ale také to, že aerolinky/cestovky NUTÍ zákazníky nerušit lety, trvají na propadnutí ceny letenek, protože se prostě letí.
Kdyby se lety hromadně zrušily, bude pro lidi daleko jednodušší dostat z cestovek/aerolinek peníze zpět.
= takže pro Burešovce tímto přibrzdíme i koronavirus, protože dnes velká část "dobrodruhů" na cestu nakonec vyrazí, než aby jim vše propadlo.
Hodně aerolinek umožňuje bezplatnou přerezervaci na pozdější termín (např. na podzim). Proto taky ta letadla jsou prázdná.
obavy aerolinek, že by ztratily sloty, se mi zdají bezpředmětné, všichni letečtí dopravci mají tyto problémy, proč by jeden chtěl obsazovat další slot tím, že by létal dalšími prázdnými letadly a prohluboval tak svoji ztrátu? přitom se nedá moc odhadnout, kdy se obsazenost vrátí k normálu
protoze se mu to muze do budoucna ekonomicky vyplatit tim, ze ziska lepsi sloty?
Gréto, kde jsi? Toto je úkol pro tebe.
P.S. Alespoň v EU by měl ÚV EUSSR vydat dekret, který by umožnil nelétat s prázdnými letadly.
pak ale ta vaše EUSSR bude muset dotovat letiště
Vážení, než se zde budete rozhořčovat, uvědomte si pár věcí. Proč platí pravidlo, že aerolinka má slot využívat, nebo o něj přijde, snad netřeba vysvětlovat. Tahle pravidla jsou logicky s aerolinkami zasmluvněna, v době uzavírání smluv nikdo s coronavirem nepočítal. A teď to hlavní - těch smluv je hodně, a jedná se o velké a komplikované smlouvy s řadou dalších návazností. Není to prostě jedna stránka stažená z internetu, jako když se známým přepisujete auto. Upravit takové množství složitých smluv není ze dne na den. Navíc je potřeba tu změnu pořádně připravit a promyslet, aby se vzápětí nevytvořil nějaký další problém. Stejně tak hrají roli ekonomické zájmy letiště - to má řadu fixních nákladů, které bude hradit, i když se nelétá, takže zbrklým udělováním výjimek by mohlo letiště způsobit ekonomické problémy sobě.
Tak že musí platit budiž, ale kvůli tomu tam to letadlo snad nemusí fyzicky letět prázdné. Když před časem řádila sopka na Islandu, tak se taky pár dní nelítalo a nemyslím, že by kvůli tomu musel někdo přepisovat smlouvy.
Co článek psalo za nemehlo.......tisíce tun paliva v letadle??? Opravdu vážně ? Objemy se učí již na základních školách.
samozrejme melo byt minus, letecke palivo se udava i v tunach
Nešlo by část peněz co by se utratilo za palivo poslat letištím jako rezervačním poplatek za slot?
EU = Absurdistán již 26 let.
EU s tím nemá co do činění. Ale pro kopnutí si, to se hodí cokoli, že?
Treba takove letiste Praha: Jediným akcionářem Společnosti je stát zastoupený Ministerstvem financí ČR.
myslite, ze Bures se Schillerkou se vzdaji tohoto prijmu?
Gréta měla pravdu. Jsme úplně nemožní.
Greta si mne ruce lidi už jsou ekologicti a nelitaji. Jo vlastne ...tak nic.. Bo many