- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Alaska Airlines je jedna z nejlepsich leteckych spolecnosti nejen v USA ale asi na celem svete! shodou okonosti mimo kontrolu Alaska zpusobil velmi neobvyklou prihodu, po ktere byli pasazeri stedre kompenzovani....1000 USD, 23349.50 CZK bez zdaneni!
"Alaska Airlines je jedna z nejlepsich leteckych spolecnosti nejen v USA ale asi na celem svete"
Tak " z nejlepsich na svete", ze je pouze hodnocena 3 hvezdickami
Na linkách po (z/do) EU by jim to tak lehce neprošlo. Akorát se člověk musí umět ozvat!!! Dvoudenní zpoždění (uletěl přípoj) na lince Praha-Istanbul-Almaty mělo na následek, že známá nejenže dva dny bydlela v hotelu, ale ještě jí vrátili cenu letenky a k tomu nějakou kompenzaci.
Ozvat se- rozhodne, razne, ale vzdy slusne.
NIKDY nevinit zamestnance, ktery je stycnym bodem mezi aerolinkou a rozcilenymi pasazeryTen chudak manik tam byl poslan aerolinkou jako obet a nenavidi to stejne jako ti, kdo na nej / ni porvavaji. Diplomaticke je snazit se projevit porozumeni a soucit s nim, tim ho / ji dostat na svou stranu.
Vyplati se pristup typu osloveni zamestnance aerolinii " Chapu, ze za tyhle problemy nejste zodpovedny/a a ze vam lide nespravedlive nadavaji, ale mohl/a byste mi prosim pomoci s......? V 90% pripadu to pomuze.
pred par mesici jsme zajistovali letenky do USA z Australie. Obvykle se letalo z mest vychodniho pobrezi do LA, SF nebo Dallasu a odtud prestup na mistni aerolinky.
V pripade Qantasu prestup na jejich partnera American Airlines, pripadne Alaska Airlines.
Neco pred rokem prodlouzil Qantas trasu az do New Yorku, kdyz jedno z kazdodennich spojeni z vychodniho pobrezi Australie prodlouzili z LAX do JFK. Od te doby se dost australskych pasazeru vyhyba letani s American nebo Alaska a zustanou s Qantasem.
1000 dolarů?
Konec dobrý - všechno dobré!
Evidentně někteří cestující jsou jako ovce, když jim nikdo neřekne: jděte fo nejbližšího baru, restaurace nebo obchodu v odletové hale a tam si něco kupte, tak prostě zůstanou sedět 5 hodin o hladu a žízni. Zapojit svou hlavu je pro ně nadlidský výkon.
Nejde o to ze by museli zapojit svoji hlavu, jde o to ze by museli zapojit svoji penezenku...
To je asi jako by jste letěli s Travel Service,....., tam také nikdy nevíte jestli vůbec odletíte, či jak dlouho budete čekat
Nebo FlyDubai..Tam chtela letuska zaplatit i za pujceni deky,kdyz mne byla zima. 2dc vody 2 eu.
To je krásný svět, kde se nic neděje, tudíž jedna z nejdůležitějších zpráv dne je, že se zpozdil "létající autobus".
Kdyby se to stalo v kterekoli zemi na planete a ne v USA,zarucene byste si to na iDnesu neprecetli.
Nestává se to každý den, ale stát se to může. Hlavně že všichni v pořádku doletěli.
Piloti Alasky ukázali, že bezpečnost a předpisy jsou nejdůležitější. Což u této společnosti neplatilo vždy.
Naprosto ale nerozumím té poznámce o tom, jak zůstali trčet v odletové hale v Buffalu bez jídla a pití. To u sebe nikdo neměl peníze nebo karty, aby si něco koupili? A jaké občerstvení zůstalo na palubě letadla? Ono někdo čekal, že to posádka vyloži a začne jim to rozdávat?
To je zase novinářský blábol....