- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
vy se zrušte protože vy budete jezdit pouze na lince Praha-Ostrava sem a tam,to jste o ničem,zlaté české dráhy
Hlavně mimo špičku není nikoho, kdo by s tím jezdil. Neumím si představit ráno vyspávat, v 10 sednout na vlak, a ve 14 hodin být někde. To je celý den v čudu. Když jedu na služební cestu, tak také nikdy nevím, kdy pojedu zpět. Mnohdy se i o cestě tam dozvím teprve večer před odjezdem. To je samozřejmě u povinně místenkových vlaků docela problém. Proto jsou pro mne Jančurovy povinně místenkové vlaky docela nezajímavé. Jen z tohoto důvodu mu samozřejmě část cestujících nikdy nepřijde na jméno. Myslím, že to je také důvod, proč Jančura část svého záměru prostě skrečuje.
Pendolino je také povinně místenkové. V případě neobsazeného vlaku je možné koupit si místenku i minutu před odjezdem (na Pendolino je nutné u pokladny ČD a pak přeběhnout nádraží, na IC RegioJetu klidně i u stewardů při nástupu)
Je to jeho podnikatelské riziko, možná mu to nevyjde. Faktem zůstává, že autobusy Praha-Liberec také kdysi nebývaly povinně místenkové.
Ten pan Jančura je ale dobrák. Poté co nás "přesvědčil", že se dá i na železnici vydělávat i bez dotací se vzdává svého "údajného" většího zisku a přepouští ho Českým drahám. A nebo, že by za tím stáli nějaké problémy ? Vagóny vyrobeny k nim vždy pro jistotu dvě lokomotivy co kdyby, kávovary nakoupeny taktéž, hostesky připravené tož co teď s tím ?
Problémy má jako hodně začínajících podnikatelů, akorát by si měl dávat pozor na ústa. Tipuji, že se mu zpozdila dodávka vagonů (nebo něco podobného).
A jezdit se dvěma lokomotivami považuji za normální - narozdíl od ČD nemá RegioJet depa a pojízdné lokomotivy rozmístěné po trati. Když ČD chcípne lokomotiva nebo hnaný vůz(pár případů do měsíce je) tak si ČD dokáží soupravu nějak odtáhnout - když by se to stalo RegioJetu, tak kromě několika minut blokování trati (SŽDC) bude platit i ČD za odtah vlaku na nejbližší větší nádraží. A myslím si, že by sice ČD rády odtáhly nepojízdný vlak(aby samy neměly zpoždění), ale zadarmo by to nebylo.
ale Jančura už by si konečně mohl dávat pozor na pusu, protože ta velkohubost a následné neplnění slibů mu jenom škodí. Mimochodem jak to vypadá s těmi novými vagony které měly začít jezdit tuším že od prosince?
Vypadá to, že to vypadá hodně špatně.. Už babička říkávala laciný.. Dvakrát placený..
vedení ČD (čekej dlouho) a píše komentáře
Ani tak ne vedení ČD, ale spíše jen slepá závist, že je někdo úspěšnější než oni ...
Za prvé je mi blivno z těch růžových košil a za druhé cestuju jen na trase Praha - Ostrava a zpět. Důležitý je pro mne čas, RegioJet - jak říkala známá co s tím už jela - stojí v každé díře. Takže si za to Pendolino klidně připlatím, hlavně, když budu cestovat v klidu a rychle.
Pendolino je spoj bez konkurence. Mimochodem silně zadotovaný(nákup jednotek 680 financoval stát)
IC RegioJetu konkuruje IC/EC Českých Drah.
to mi hlava nebere, většinou je nákup přes net levnější, ale ČD to mají dražší o dvacku.
...to je nesmysl, pres internet kupuju jizdenku vzdy levneji, a za koupi o nekolik dni drive, jeste levneji...
...regiojet je cca o 20,- levnejsi, tak jak je psano v clanku...
viz clanek: RegioJet se tak vstupem na Slovensko stane prvním osobním dálkovým dopravcem v Evropě
A co takhle Eurostar International? 40% vlastni soukroma LCR (UK), o zbytek se deli Francie (55%) a Belgie (5%)
A to ani nezminuji, ze v te vete zapomeli slovicko soukromy. Protoze osobnich dalkovych dopracu existuje v Evrope hromada. Proberte se iDnesaci!!
Vypadá to, že tuhle větu už z článku vypustili. Aniž by ho označili za aktualizovaný, pochopitelně.
Jinak je to ale složitější, je celkem zvykem jezdit na území cizího státu pod hlavičkou nějakého místního dopravce.
...co tady lidi píšou... Asi jste dlouho neseděli ve vlaku Českých drah... Jančurovi fandím a doufám, že praktiky ČD, kdy nasadí nové vlaky jen tam kde je konkurence a zlevní jízdenky je tam kde je konkurence, budou po zásluze potrestány. Je zcela očividné, že ČD zneužívají dominantního postavení na trhu a mělo by se s tím konečně něco dělat...
To není nic k potrestání po zásluze, ale komerční chování, po kterém mnozí volali.
Prostě se musíte rozhodnout, jestli se ČD má chovat jako neschopný státní moloch, nebo jednat podnikatelsky v konkurenčním prostředí. ČD po dlouhých letech volby A. teď zkouší volit B. Ale určitě jim to zatrhnou, aby jim mohli dál nadávat že jsou neschopné. Už se na tom personálně pracuje. Komedie.