- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No, aerodynamiku zatím také nikdo kouzelným proutkem nepředělal. A takové kanály mezi motory a trupem, kudy se musí vzduch obloukem prohrnout si nedovolí ani podzvukoví designeři. Prostě, tyhle tvary nemají šanci letět i na nadzvuk přijatelně ekonomicky (ne, že by to 3 motory neprotlačily, ale cena za palivo se pak několikrát násobí). A nenechte si nakecat, že bohatí byznysmeni neuvažují ekonomicky. Možná víc, než kdokoliv z nás.
Připadá mi to jako vějička na potenciální investory a pokud se sejde dost peněz, tak se na nějaké vizi teprve začne pracovat.
Mám už dvě letenky zamluvené z Holešova do Bzence na rok 2025 na vinobraní.
jj, GE je známá jako nejhorší banka v Česku.
Možná budou jejich nadzvujové motory stejně dobré
ale kuš ty bambulo, s motory GE lítá dnes víc letadel, než tušíš, včetně B777 a B787
Po přečtení titulku jsme se pro jistotu podíval, zda tento článek nepsal jistý politik z SPD
"Luxus se však příliš neslučuje s velkou hlasitostí letu."
Uvědomuje si autor, že sonický třesk generovaný letadlem nemá na cestující v něm absolutně žádný vliv?
s tim treskem bych to tak dramaticky nevidel, nedavno trenovali vojaci nekde u Olomouce a pul dne to tam praskalo jako o zivot, nevim, co na tom komu vadi.
Držím palce! Šlo to v 60.letech, půjde to i teď.
O tom to není ... je to o tom, zda bude dost lidí ochotných za to zaplatit tu částku, kterou to bude stát. A zda budou ochotni za tu částku přistoupit na určité kompromisy. Letoun sice bude rychlý, ale bude hlučný a nebude v něm tolik místa, kolik za stejnou částku získáte v A380 nebo B747...
I přes pokrok v technologii leteckých motorů ty motory asi budou mít slušnou spotřebu. Takže cena takového letu asi nebude nic moc.
Ale vypadá to, že zacíleno je to dobře. Malý letoun pro miliardáře je akorát. Cena pro ně nebude takový problém. A pro pár lidí tam ten prostor nebude zase tak stísněný. Ono to byl hlavní problém Concordu. Letenky neskutečně drahé, ale v úzkém trupu bylo hrozně málo místo a k tomu ten hluk ... pak si raději zaplatili za podobný peníz luxusní sedadlo v 747, letěli sice delší dobu, ale v takovém komfortu, že jim to bylo jedno.
1715km/h uvedená v článku je asi chyba. Neodpovídá to hodnotám v propagačním videu. Budou ti spíše míle a potom hodnota 2 hodiny z New Yorku do Londýna odpovídají.
Není tam chyba. Provozní rychlost má být 1.4 Mach. Mimochodem i s menší znalostí angličtiny zjistíte, že ve videu uvádějí "ušetříte 2 hodiny z New Yorku do Londýna "
Tak snad už se GE zadaří.Akcie spadly ze 60 dolarů až na 12.20,vyměnili vedení.