- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Každý den nastoupí do jednoho z patnácti set jasně zelených autobusů průměrně přes sto tisíc cestujících."- Kdyz potrebuje na jejich odvoz jen jeden autobus, tak se nedivim, ze ma obrovske zisky.
A jaký nabízí servis RegioJet? Někde už žádný, jel jsem s ním například včera z Plzně a dnes do Liberce, žádná stevardka, žádný servis, jen odvoz z místa na místo za stejnou cenu jako když je servis. V mnoha spojích na Liberec stevardku zrušili. Na místě 53 vzadu v buse mám problém se 182 cm výšky se pohodlně usadit. Zpět z Liberce jsem jel s Flixbusem, servis nebyl taky žádný, ale mezi sedačkami viditelně 2 x víc místa. Kde ještě jezdí konkurence a Jančura ji nevytlačil volím raději jiného dopravce. Je velký rozdíl jezdit jednou za čas, nebo v podstatě každý den, pak ten servis už tak úžasný jako byl na začátku není, nemoc firem, které rostou.
Naprosto souhlasím. Pro sváteční cestovatele je ten servis možná lákavý, ale jakmile musí člověk jezdit pravidelně, tak ho nějaké kelímkové kafe už nevytrhne a kouká po něčem jiném. Nevím jak jinde, ale na mé trase je obvykle FlixBus i levnější. Ostatně zavedení klouzavých cen u RegioJetu vedlo jen a jedině ke zdražení.
Tak linkou z LA do Las Vegas asi nic nemuzou pokazit, v porovnani pohodli/cena se tech nejakych pet hodin autobusem da prezit. Samozrejme, letadlem jste tam papirove za hodinu a neco, ale kdyz se pricte cesta na/z letiste, odbaveni tak uz to skoro vyjde na stejno.
Mimochodem, nedavno jsem cetl,ze Flixbus prevzal britsky Magabus a ten uz ve Statech nejakou dobu pusobi.
Flixbus objevil díru na trhu... Prostě lidi jsou škrti, jinak si nelze rozumně vysvětlit počty přepravených cestujících na velké vzdálenosti...
Diskuze o žlutém je asi zbytečná. Bude mít svoje skalní zastánce i odpůrce... Bohužel v poslední době vyplavalo tolik špíny, že vlastně není o nic lepší než ostatní...
pohodlnější - to myslíš tu rozteč mezi sedačkami jak pro trpaslíky ..
raz stacilo a diki, skor sa budem rozhodovat medzi studentom a polskibus (a jeho variacie po europe)
Nemělo by tohle být označeno jako PR článek?
Souhlasím, ale paradoxně právě proto, že je to PR článek, není takto označený. Označuje se jen reklama. Přitom souhlasím, PR je daleko účinnější. Ouznačení PR článek by totiž zcela srovnalo formálně rozdíl mezi PR a reklamou, s výsledkem, že by ten článek většina čtenářů přeskočila. iDNES ovšem tlačí ty PR články ve velkém, v naprosto nevhodně velkém množství.
Presne plati to, co se snazil poprit, maji hodne penez z jinych lokalit, kde uz znicili konkurenci, tak muzou jezdit zadarmo a budou v klidku cekat, az Jancura klekne. Neni to fer, maji monopol. Ano, i Jancura sel na to dumpingem, ale hlavne lepsimi sluzbami, odpalil vsechny ty letite karosy ze sociku, nebo 936tky 15 let stare. Je to nas clovek a zamestnava nase lidi a tak nejak sem patri, pro tamty jsme jenom dalsi kapka v mori
Jasně V roce 2004-5 bylo prvním 936 teprve 8 let Co nejdřív trochu reality...
"..společnost Flix zůstala mimo špinavé a kapitálově náročné podnikání, jehož doménou je vlastnit a provozovat autobusy, a místo toho přijala podobný model jako společnost Uber ..." Co to je za výrazy - špinavé podnikání?
Pokud pojede na trase zelenej a žlutej, tak vyberu žlutýho. Mnohem pohodlnější a dochvilnější. S Flixbusem jsem jel do Lipska z Prahy a zpět bylo to trochu utrpení. 25 minut zpoždění při příjezdu a sedačky jako z roku 90.
Přesto, že s vámi souhlasím a vybral bych žlutého raději také tak musím uznat promyšlenost plánu vtrhnout na Americký trh. Autobusová doprava je zde údajně nejlevnější doprava pro chudší část obyvatel. (Ne vždy třeba trasa Calgary-Kamloops autobusem s nákupem na poslední chvíli 100CAD a letenka 140CAD to už zas takový rozdíl není a úspora 5 hodin času) Ale vypadá to podle toho a je zde cestování autobusem docela utrpení.