- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Myslím, že Jančura má dost na mále. Fandím, aby to ustál a alespoň jedna česká firma se tu v dopravě držela dál.
Hlavně když pytlíci zajistí elementární kvalitu svých služeb. To by pro začátek stačilo ... ;-)
Určitě budou mít. Pracovní podmínky u Flixu jsou na výborné úrovni.
V Česku nemá Flixbus šanci. A v Německu se snad více prosadí Regiojet
Jsem trochu zmatený. Co znamená 100 tisíc nových spojů? Sto tisíc jízd autobusu z konečné na konečnou? Denně? Nebo za jiné období?
Takhle obecně jsou ta čísla hausnumera bez vypovídací hodnoty...
No článek píše, že letos nabídne 100k nových spojů.. tzn. do konce roku 100k nových jízd. To je nějakých 300 nových spojů na den. Čemu na tom nerozumíte?
Držím Regiojetu palce. Měsíčně u něj utrácím tak 1000 Kč. A od teď ještě více. Jeho podnikání má úžasný dopad do KULTURY CESTOVÁNÍ.
Ta kultura cestování myslíte ty dobytčáky kam se vyšší člověk ani pořádně nesloží ?
FlixBus tam má alespoň o něco více místa na nohy a navrch je na trase Praha - Liberec o půlku levnější a některé spoje zajíždějí až na Florenc !
To by mě zajímalo, kdo to bude řídit?
My v Česku ty velké a cizí nemáme rádi. Raději malé a naše