- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vážení cestující, tímto letem podporujete tento režim:
Jak přesně s tím souvisí Mercedes, Boeing a Emirates?
nebojím sa lietania, ale za seba by som ako pridanú hodnotu videl vo zväčšení bezpečnosti lietania - v prvej triede spadne rovnako ako v economy. Napr. sa uvažovalo o zavedení automatického hasiaceho systému do lietadiel, nakoniec sa to zavrhlo ako ekonomicky nerentabilné + existujú materiály spomaľujúce horenie, respektíve ak horia tak nie ako molitan, ktorý produkuje v obrovských množstvách kyanovodík. Pri havárii ak Vás nezabije náraz, tak to bude toxický dym a následne oheň - preto je zlatých prvých 90 sekúnd!!! potom šance na prežitie rapídne klesajú.
to jsou nesmysly. tam samozřejmě není žádnej klasickej hořlavej molitan. a "automatickej hasicí systém"? ke kolika nehodám za posledních 100 let došlo v důsledku požáru v kabině cestujících?
při pohledu na ekonomickou se mi vybavil 7 let starý zážitek z letu Peking - Helsinky. Peklo, dlouhý let, málo místa, sedačka uprostřed a jak na potvoru jsme tam seděli sami chlapi 195 cm a 100 kilo. Ani ramena nám tam nevešla............ nikdy více
Nechť si ten svůj luxus ručníkáři vetknou do špic
First class super ale 2-3-2 v business class je tragedie.
A pak lidem vysvětlujte globální změny klimatu a uhlíkovou stopu
Kdo z vás takhle nelítá?
Já pokaždé.
No jo no., kde jsou ty casy kdy i economy byla pohodlna na dlouhe trasy....
...a stála stejně jako dnešní Business
Luxusní to je, obdivuhodný taky. Ale dlužno říct, že i neuvěřitelně nevkusný... Etihad a Qatar jsou v tomhle směru o parník jinde.