- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já ČD radil, že by se měli víc zajímat i o to, jaké tratě postaví SŽDC. Rychlodráha do Kladna asi bude jen na papíře od spousty úředníků.
Byl byto velký problém nasadit na trať vkaky CityElefant? Dobré by bylo i soupravu metra která by se v Praze napojila na trasu linky A a pokračovala přes Dejvickou do centra a dále na Strašnickou s možným výjezdem přes Hostivař do Uhříněvse. Už jsem jel KT8D5 která představovala vlakotramvaj. V Kladně nejezdí ani tramvaje ani trolejbusy vlastně žádné město ve Středočeském kraji nemá nic v MHD než autobusy. Tak snad se tohle do roku 2046 výrazně změní!
Byl by to problém, vzhledem k chybějícímu trojelovému vedení...
Tu starou trať bych už ani nerenovoval. Žádám paralelně Maglev Kladno-Ostrovec - (Kladno) - Praha-Veleslavín. Ne že mi zas ti šašci s rychlíkem z Rakovníka ujedou, jakmile má kralupskej courák 5 min. zpoždění.
A co takhle zpevněná plocha na Kladně? Je tam místo na stovky aut na bývalých dnes už nevyužívaných vykládacích kolejích...
jakym pravem zrovna tahle trat na vlaky ma narok a jine ne?
napr smer davle a jilove je to silenost co CD predvadeji. taky priserna regionova a taky btx a o vikendu silene stare patraky
Ač Pacifikem jezdím častěji a rád, nutno uznat, že z Kladna je ten potenciál obsazenosti úplně jinde než z Borku....
Ani kdyby v tom Borku byl prostor pro velké parkoviště - a ani to jaksi není.
Je ostuda, že přípojné vagony btx ještě jezdí..Jezdíval jsem s nimi pravidelně před 10 lety z Lužné do PH a nic horšího jsem nezažil..Drncající, sedačky plastové potažené látkou a málo místa na nohy..Všechno to vrzalo, děs a hrůza!!! Srovnatelný s 3.třídou s dřevěnými sedačkami za 1.republiky.. Oproti tomu byla 810 s koženkami jako královský kočár..
Btx skončily k 10.12.16. Tak nevím co tu řešíte....
Kdy už přestanou vládnout na Magistrátu taxikáři a podaří se konečně modernizovat železnici na Kladno a hlavně přípojku na letiště? Je to ostuda Prahy, když první dojem je přecpaný bus 100, 179, 119,..., kde se lidé tlačí mezi zavazadly, na která nemá bus místo? Zácpy a smrad na výpadovkách jsou následkem neschopnosti Magistrátu.
Taxikáři? Spíš vedení Prahy 6, díky kterému bude trat do Kladna spíš napaječem metra A...
Jinými slovy - rychlodráha na Kladno je stále v nedohlednu
To máme tunel pro metro, tunel pro auta...teď chce Praha 6 tunel pro vlak....se v těch tunelech nějak vyžívají...
Nejvyšší rozpočet = největší šance něco odklonit...