- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
DPD je tragická služby, něco jako pošta, prostě dostanete email, že tu věc chtěli doručit, ale třeba nemohli najít zvonek, pak si napíší další doručení (možná fiktivní) a odešlou to nazpátek někde do Anglie. Ale nedivím se tomu, musíme si zvykat, jakou úroveň asi mohou mít tito řidiči Již nikdy DPD.
DPD chybí cílový přístup balík za každou cenu doručit, spíše se jen o to pokusit.
Již nikdy DPD.
Pan je na omylu, ze bude zdrazovat doruceni domu. Doruceni domu nez nekam na pobocku uz totiz vyrazne drazsi je.
Napr. zasilkovna a podobne sluzby jsou temer na kazdem rohu a obvykle to stoji 30, kdezto DPD a spol okolo 60 a vice.
Tak to nevím, jak jste na to přišel, dopravu na Zásilkovnu za 30 jsem neviděl asi nikde. Většinou je oboje v rozmezí 80-120 a oboje opravdu stojí stejně.
Lidi by si meli vážit, že doprava až ke dveřím jejich domu je tak levná.. A není se čemu divit, že služba kolabuje, když o Vánocich je balíků 2x tolik..za plat nabízený ridicum je mensi než pri nabídce práce do skladu... to pak všichni jdou do skladu odkroutit si svých 8hodin. Ano je to lehčí než vstávat každý den na pátou ráno, tahat těžky baliky a stále s někým telefonovat. Dýška řidiče vždy potěší při tak mizerně placený práci
ale to musí mít řidiči jiný přístup, než dobrý den, tady DPD, do 5 min jsem u Vás, můžete jít před dům ? A přijede minimálně za 10 min.......
Nebo se mu prostě nechce zavážet adresa dále od trasy, tak rovnou na férovku napíše adresát nezastižen (specialita zejména PPL)
Absolutně nechápu tyto "stížnosti" přepravních firem. Již dávno by měly mít nastavené mechanismy, díky kterým jsou schopni v podstatě ve vteřině spočítat pro ně rentabilní cenu, za kterou jsou schopné balíky přepravit. Samozřejmě, ať aplikují množstevní slevy, ale vždy by měla být stanovena minimální marže na zásilku a tím pádem schopnost odvodit cenu za přepravu tak, aby to pro firmu bylo přínosné. Moc by mě zajímalo, jestli se vůbec přepravní firmy nějaké takovéto mechanismy používají, konkrétně jestli jim něco říká použití statistiky, atd.. Věta "Na konci roku nám ziskovost klesá, přitom je největší poptávka a mělo by to být naopak" dle mého evidentně svědčí o tom, že se to v DPD neděje. Pokud by tomu tak bylo, tak jsou schopni jednoznačně stanovit cenu za "balík" pro zákazníka a to samozřejmě i v závislosti na množství přepravených zásilek (viz již zmíněné množstevní slevy"). Jen dodám, že pracuji jako dispečer ve firmě, kde pan Malaník působil před příchodem do DPD v roli generálního ředitele. Jinými slovy - pokud firma při zvýšeném množství přepravovaných zásilek procentuálně méně vydělává (= klesá jí ziskovost), tak má špatně nastavené ceny - a to se bude týkat (na 99%) zejména velkých zákazníků typu Mall. Proto mluví Malaník o zaměření se na malé a střední zákazníky a firmy - ti jsou totiž schopni akceptovat vyšší cenu za zásilku než kolosy typu Mall.
DPD je jednoznačně nejhorší rozvozce. Často pologramotní řidiči, kteří nejsou schopni akceptovat rozmezí doručení a snaží se do firmy s provozní dobou do 16,00 hod.doručit balík v 18,30 atd. Jednou jeden zapomenul balíček na sedadle a vozil ho s sebou týden, každý večer však přišel mail, adresát nezastižen. Do objednávek již píšeme, k informaci e-shopu "nejvýhodnější doručení" "NE DPD !!!"
A to jste to řekl ještě diplomaticky
Jaký je rozdíl mezi českým a zahraničním manažerem, když se rozhodují kam investovat? Český manažer považuje za nejlepší investici skuhrání do novin.
to, že DPD nebude nic vozit mi vůbec nevadí, protože to už si to raději nechám poslat Českou poštou, když tam není nic jiného...
Už ani nepočítám, kolikrát jsem si rozmyslel nákup zboží přes internet právě kvůli ceně dopravy, často převyšující hodnotu zboží.
Ty Koněve jeden! Radši dávám navíc třeba 50Kč naší pošťačce kterou znám asi 15 let, než těm platfusákům a sádelníkům z DPD, kteří ani nejsou schopni vystoupit z auta(a stejně u nás v ulici stojí na zákazu zastavení) a jsou líní jak veš. DPD=nikdy více...
Tak vidíte. U nás DPD jde až dovnitř do firmy a předá veškeré zásilky lidem, kteří to mají na starosti. Naopak, občas když potkám naší pošťačku, tak nejvíce starostí má s tím, aby vám zasvinila schránku nevyžádaným obsahem, asi si bokem přivydělává a když mám od ČP dostat balík, tak se ho doručit vůbec nesnaží a rovnou ta samá pošťačka háže do schránek papír, adresát nezastižen. Oni ani nemají snahu ten balík dovézt, kdo by se s tím tahal, jen ať si člověk dojde na poštu, kde zas bude stát hodinovou frontu, neb z 10 okének fungují 4. To je naprostá realita na většině pošt v Praze. Chápu, že někde u vás na vísce, kde se všichni znají, si to pošťačka netroufne, ale zde v anonymní Praze je pošta to nejhorší, co vás může potkat. To raději lidé využívají různé zásilkovky, kdy si to vyzvednete na nejbližším výdejním místě, většinou nějaký obchod, ale poště se zde každý snaží vyhýbat obloukem.
Po hubě by potřebovali kurýři. Člověk si hledá zboží ve skladu a pod 90k nejdou.