- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Německý správní soud je schopný rozhodnout, že mnohoženství je přípustné.
Prostě soud pracuje na základě politického zadání
Jak je mozne, ze mi stat svevolne de facto zakaze pouzivat vec, ktera v dobe sve vyroby splnila vsechny potrebne normy? Pokud ma auto platne emise, tak je podle me takovy postup neprijatelny bez nalezite financni kompenzace.
Dalsi vec je, ze jeste pred nekolika lety byly vyvoj a vyroba dieselovych aut dotovany(!) a zakaznici presvedcovani o spravnosti koupe aut na naftu (ktera byla zvyhodnena nizsi spotrebni dani). A po par letech si stat usmysli, ze naftaky jsou vlastne fuj a mely by se sesrotovat...
To bude, až se zjistí, že po zákazu automobilů s dieselovým motorem se životní prostředí nijak výrazně nezlepší. A jisté je, že životní prostředí se tímto opatřením nezlepší!!!
Máte pravdu i nemáte. Ve městech se životní prostředí zlepší. Tam, kde se vyrábí elektřina (vycházejme z předpokladu, že tou nahrazující technologii budou elektroauta), tam se nezlepší. Dopad dieselů na životní prostředí ve městech je opravdu zásadní. U nás jde sice růst automobility poslední roky ruku v ruce s rozvojem domácího pálení všeho možného v kotlích, takže ke zlepšení dojít nemusí, ale ten pozitivní efekt zákazu dieselů tam bude, tak skeptický bych zase nebyl.
Neni to tak davno, co nam byla naopak naftova auta predstavovana jako skvela oproti fuj fuj benzinum...
To už tak bývá, díky tomu je aspoň více motivace kupovat nová auta. Každopádně celá ta myšlenka propagace dieselů byla od začátku šílená, tam se musela zacpat pusa hodně velkými penězi mnoha lidem.
Už jsem to někde psal - snižte daňovou zátěž na benzín třeba o polovinu a není potřeba žádných zákazů ani příkazů (viz USA, kde si diesly skutečně téměř nikdo nekupuje). Jenže naučíte-li člověka daně platiti, bylo by hloupé je po nich nechtít, že... Tak se raději vymyslí nějaký ten zákaz nebo příkaz. A selský rozum hodíme stranou.
Snad zvyšte daně na naftu.....ale to by se taky někde projevilo.
Hodně zcestný titulek. Zákaz se netýká aut s dieselovými motory obecně, ale pouze starších aut, která neplní nejnovější normy. Pokud má někdo diesel s technologií, která užívá přísadu močoviny, může bez obav jezdit i po Německu kdykoliv a kdekoliv.
Až tak zcestný ten titulek není. Zákaz úplně všech dieselů totiž taky bude, jen později.
Doufejme, že to co nejdříve přijde i k nám. Praha by mohla začít.
tak rozumnýmu člověku by to asi nevadilo, ten už se dávno chová k ostatním ohleduplně a žádný podobný zákaz by mu nevadil, jen vagabundi by jezdili městskou dopravou
Německo holt musí každé století tak dvakrát totálně zblbnout. Bohužen nás to brzy čeká....
a proto tam jsou lidé nejspokojenější na světě a každý tam chce žít, proto jim lidi závidí jejich platy, čistotu, spokojenost, to má logiku, zato v Číně, kde lidi nezblnou nikdy v žádným století a každej si tam může pálit co chce a kdy chce nikdo žít nechce, to je dost divný
Soud měl rozhodnout, že současné limity NOx jsou rozumně nesplnitelné a odložit jejich platnost o 10 let
a až by tu za těch 10 let bylo nedýchatelno a odnášeli to naše děti a další generace, která by s tím už těžko bojovala, tak vám to bude jedno? myslím, že dneska je za 5 minut 12 a je na naší generaci, aby s tím něco udělala pro další generace.
Právě udýchané HTP Fóbie cca zdvojnásobily svoji tržní hodnotu.