Diskuze
Štreka 13 tisíc kilometrů. Kamiony nově vozí zboží z Číny do Česka po souši
Děkujeme za pochopení.
J73a43r74o70m81i52r 61H64o27b83l14i96k
Nejedná-li se letecký most, trvá to stejně několik týdnů. Samo, letecky je to nejdražší, lodí (nejdéle) nejlevnější. Na tom se nic nezmění. Spíš bych se bál, že při současném postrkování se s Ruskem a hrozbami různých sankcí by jedna z nich byla přerušení téhle pěšiny. A objet Rusko po slušné silnici téměř nelze.
P46e62t19r 95N80e59c80h74a90n53i47c85k49ý
Proč nejede přes Litvu? Rovnou vstoupit do Schengenu je přece logický
M74i53r20o68s39l40a57v 32Z88i52k32m69u74n27d
Protože je TO kilometrická objíždka ... to znamená časově delší, větší spotřeba PHM.
M23i25r78o44s31l17a47v 50Z23i75k91m74u25n59d
Tato přeprava má jeden háček - EU uvalila sankce na diktátora Lukašenka "za přistání letadla v Minsku".
Co brání Lukašenkovi v odvetném opatření v podobě sankce "na tranzit zboží z/do EU" po silnici i po železnici, jen zboží z/do Běloruska ... Kremelský "diktátor" jej podrží tím, že udělá totéž, odvetou za sankce ohledně "anexe" Krymu ... tudíž objet Bělorusko přes pobalti nelze. A na Ukrajinu TO nepůjde taky ... jen zboží z/do Ruska, nikoli tranzit ...
A je to v HÁJI ...
J32a69n 29J95í88c31h16a
samozrejme ze objet Belorusko jde,ale je to zajizdka..
M97i51l95a86n 52V55o73l56e20k
Ekonomicky i ekologicky to je nesmysl, za tím musí být nějaký jiný zájem.
M86i36r16o41s67l59a22v 19Z25i77k12m34u39n43d
Bohužel není ... lodí to trvá "ekologicky" i ekonomicky 6 týdnů do Rotterdamu, na Jadran se tak velký kolos patrně nevejde; námořní kontejnery chybí, lodní doprava výrazně zdražila.
Vlakem to trvá asi dva týdny, na vlak délky 740 metrů naložíte 112 kontejnerových jednotek TEU (malých kontejnerů délky 6,1 m nebo 56 délky 12,2 m) - reálně spíše méně, s ohledem na délku vlaku (možná jen 100 TEU na 25 vozů - délka vlaku 660 m + lok 20 m), musíte 2x překládat kvůli rozchodu a v Polsku současně třídit podle směrování vlaku ...
V75á64c25l97a98v 28H32e36l79l53e20b24r73a82n56d
Není nad ekologický přístup k životu.
K78a60r72e92l 13N87e65d68o82p90i72l
Nejvyšší čas zavést vysokou ekologickou daň na dovoz zboží. Doposud se mrzačí jen evropský průmysl CO2 povolenkami. Cizí produkce se ovšem nechává bez povšimnutí. Přepravíš tunu zboží dle kategorie výrobní náročnosti, plus uhlíková zátěž během dopravy a hned máme daň ve výši stovek až tisíců Eur za tunu zboží.
V57á19c79l20a28v 81P68o17u29s32t37k57a
A co tím vyřešíte? Akorát vám všechno zdraží.
J73a38n 86S59t55e62h31l53i85k
Tak mám zlepšovák . Stejně jak to dělaj australáci - autovlak - tři vozy v kamionu
V38á62c46l26a38v 40P36o55u19s94t42k17a
V Austrálii na to jsou cesty a terén.
P36a70v22e56l 68K34r38ů54t65a
Jen by mne zajímalo, jestli se zboží z čímy vyplatí.
Je nekvalitní, padělané a na výrobu se užívá otrocká práce národnostních menšin a dětí.
Bylo by vhodné vrátit výrobu z komunistického lágru do civilizace.
L86u28b56o 42M93a89c50h42o
ORAVA. „Z dôvodu neustáleho sa zvyšovania vstupnej ceny drevnej suroviny všetky cenníky našich produktov sú len na vyžiadanie,“ takýto oznam má firma Drevodom Orava na svojej internetovej stránke.
Ceny dreva totiž stúpajú každým týždňom a proces od výberu dreveného domu klientom až po podpis zmluvy trvá niekoľko týždňov. Cena sa za tú dobu výrazne zmení.
Konkrétne ceny dreva a polotovarov za posledné tri mesiace narástli o sto percent, pri niektorých prvkoch až o viac ako dvesto.
Amerika má dolárov dosť. „Všetko začalo vlani, keď Amerika začala z Európy vykupovať drevo. Najskôr v Škandinávii, lebo sú tam väčšinou súkromné lesy,“ hovorí konateľ Drevodomu Orava Vladimír Križo.
„Najskôr dávali 300 eur za kubík reziva, dnes ponúkajú už 600. Potom sa pridali nemecké píly a drevo valia na lode do Ameriky. Cena na americkej burze bola už aj 1700 dolárov, teraz je na úrovni 1340 dolárov.“
P92e97t29r 74Š38k94o23d38a
Nejsem ekoaktivista, ale tohle je prostě špatně. Investovat by se mělo do železnice, kamiony na takovou dálku jsou nesmysl.
V75á19c27l10a88v 80P69o48u51s65t23k74a
To říkejte tomu, kdo to platí.
Rusové se vrací. Putin propagandisticky slaví a těží z toho i tamní ekonomika
Počátek války na Ukrajině vyvolal mezi některými Rusy už v únoru roku 2022 velké obavy. Během...
Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci
Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KOMENTÁŘ: Stanjurova další daň je prohrou pravicové politiky
Premium Po zklamání z chabého výnosu windfall tax ministr financí plánuje, jak si na banky posvítit jinak –...
KOMENTÁŘ: Po solárním tunelu je tu další. Možná ještě větší
Premium Čeští solární lobbisté otevírají šampaňské, protože se otevřela cesta k dalšímu solárnímu Klondiku,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Upozornili na výrobní vady letadel Boeing, oba během měsíce zemřeli
Po krátké nemoci zemřel bývalý auditor kvality u dodavatele společnosti Boeing, který vůči letecké...
Cena robusty trhá rekordy. Produkci kávových zrn dusí sucho ve Vietnamu
Cena kávy robusta se podle Mezinárodní organizace pro kávu (ICO) vyšplhala na nejvyšší úroveň za 45...
Čína hrozí cly na koňak. V sudech by zůstalo moře nevypité pálenky
Francouzští výrobci koňaku mají starosti. Tentokrát je nezpůsobilo počasí ani prohibiční kampaň,...
Pekaři ve Francii upekli rekordní bagetu dlouhou přes 140 metrů, snědli ji bezdomovci
Francouzští pekaři v neděli upekli nejdelší bagetu na světě a překonali tak rekord, který dosud v...
Cizinci ze zemí mimo EU si už českou zemědělskou půdu nekoupí
Cizinci ze států mimo EU nebudou moci získávat zemědělskou půdu v ČR. Lidovecký návrh v novele...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!