Diskuze
Vláda chystá plán dopravní výstavby, v hlavní roli je železnice
Děkujeme za pochopení.
R94o69m30a42n 85J67e35s27c53h49k44e
Kde je podpora vleček ? Kde je bezpečnost. 90 let nejsou schopni na koridoru postavit lávku nebo podchod. Na tom nádraží přejeli od přestavby v letech 1996 -99 více než 20 lidí. Rájec - Jestřebí. Na zastávce Blansko město nebyli schopni během roční výluky zvednout nástupiště o 40 cm. Tak jako zrušili před 25 lety nádraží Rajhrad a budou ho opět znovu stavět. Kupka neví, kde má lokomotiva komín. Kdy jel naposledy vlakem ? Zavírají a bourají čekárny. Co jeho rodná lokálka Martinice - Jilemnice - Rokytnice ? Tam se do Rokytnice jezdí jednou v sobotu a jednou v neděli. Pak musí lidé jezdit autem.
P10e53t64r 17Č90i10h90á11k
Praha-Mlada Boleslav-Liberec-Gorlitz-Cottbus-Berlin? V nedohlednu
P67e68t68r 92M49u28n55z33a55r
Nechápu. Jestli mluvíte o silniční dopravě, tak na české straně je hotovo. Němcům chybí ještě dva úseky. Ale jelo by se přes Drážďany.
Jestli o železnici tak je to v nedohlednu, prostě tento směr není bohužel prioritou. VRT povede také jinudy. Popravdě ani nevím, že by se něco ve směru Praha-Mlada Boleslav-Liberec-Gorlitz-Cottbus-Berlin kdy plánovalo.
M16a63r80t73i35n 65H56o63r39á78k
Když tady už 30 let čtu o za deset let dokončené vysokorychlostní železnici, tak bych si tipnul, že ty každé 2-3 roky předkládané projekty za stamilióny pořád dokola aktualizované a měněné, za ty léta musely služně uživit nějakou projekční firmu, pro kterou by případné zahájení stavby znamenalo konec lehkého živobytí.
R18a85d15o76s73l23a51v 61K73l27a73u84d98a
Sláb jenom ten, kdo v sebe ztratil víru a malý ten, kdo zná jen malý cíl.
T96o25m87á92š 88K83u43č65e43r44a
V té koncepci má pravdu, prostě nesmí se tu stavět v nějakých vlnách, ale konzistentně k požadovanému cíli, koncepce bude plácnu 50km/rok, ŘSD musí naplánovat 80km/rok protože vždy se něco zkomplikuje. To že nebude dálnice do 10let snad vsadím barák Minimálně D3 mezi Prahou a Táborem budou místní klást takový odpor, že to nikdo nezažil. Do těch 10let dokončí tak D1 (zbývá už jen Přerov), částečně D35 (ale třeba kolem Litomyšle je taky velký odpor, sice nechápu proč měli jsme tam chalupu a jen pole kde nic není), možná D7, D6 částečně (kolem Varů to bude složité). D52 do Vídně ani náhodou, ten most přes nové Mlýnu by se musel stavět už teď, D55 bude končit v Bzenci, D49 posunou leda do Slušovic, ale k hranicím ani náhodou :) To že něco dokončí do 10let věřím, ale rozhodně to nebude dokončené tak jak by si to představovali občané To bude realita....
J57i55ř58í 14D62o27š79l25í66k
Co já tak vím, tak u obchvatu Litomyšle už je na světě nějaká dohoda s místními, díky bohu.
R49a47d47o49s39l89a66v 31K72l91a39u88d54a
Největší problém je ve stavební mafii.. Tyhle firmy chtějí mít zajištěnou práci na 100 let. Stavební stroje jsou velmi drahé, ale mají taky velmi dlouhou životnost.. Ještě dneska můžeme vidět na stavbách Tatru 148, která se už 40 let nevyrábí. To je pochopitelně jen jeden příklad za všechny....Pro firmu je lepší dělat krátké úseky a postupně po celé ČR, než na klíč zhotovit 80 km. Ušetří za stroje, ale i za zaměstnance a má dlouhodobě zajištěný zisk.. Stát jim jde velmi okatě na ruku. Dálnice kouskuje, vše provádí postupně... Je snad logické, že připravit 5 km je stejně časově náročné jako připravit 100 km.. Pokud se tedy bavíme o výkupu nebo vyvlastnění, o časových lhůtách na odvolání a pod. Na "prkně" je to pochopitelně dýl, ale zase projekt sežere nejmenší časový úsek.
J79o34s97e26f 56Š98o93l48t22e73s
No, myslím, že firmy se o své živobytí bát nemusí. I kdyby během těch 10 let tu infrastrukturu opravdu dostavěli, můžou záhy začít rekonstruovat. A navíc se bude stavět dál.
V27l64a47d97i55m46í58r 27M58a59l76ý
Tak hlavně že máme plán. Vlastně nemáme, teprve chystáme.
J47a63r98o26s21l91a51v 14P57i13v74o33ň15k46a
Takže místo 2000km do roku 2025, což byl jakýsi konkrétní cíl (i když každý slušný projekt trvá dvakrát tak dlouho a stojí třikrát tolik) tu máme nekonkrétní dokončení dálniční sítě do roku 2033, což je bezpečnější, neb vzdálenější a hlavně neurčité, protože se neříká, co že to obnáší.
D0, tedy okruh okolo Prahy, v tom je nebo není? Nevěřím, že bych se severního přemostění Vltavy, o kterém se spekuluje co pamatuju, nejmíň půl století, ještě dožil, o vysokorychlostní železnici ani nemluvě.
J69o79s31e27f 36Š72o95l81t20e71s
D0 je součástí státní dálniční sítě, takže by v tom být měl. A jelikož se jim podařilo rozjet výstavbu spojky na D1, jsem poměrně optimistický, že překonají i odpor místních na severu. Je to už jen otázkou času.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Mráz v Německu hubil švestky, třešně i vinice. Skepse svírá i moravské pálenice
Dubnové noční mrazy nezlikvidovaly úrodu ovoce jen v Česku, ale i v sousedním Německu. Zasažené...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...
Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži
Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....