- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To aby Jančura posílil svoje žluté vlaky v trase Praha - Žilina
nejlepší pro piloty, pro automobilku AUdi, pro své kamarády konzultanty, pro výrobce letadel a leasingovky
.
Jen pro majitele to moc dobrý nebylo
Snad si v ČSA někdo nemyslel, že je to ekonomicky výhodné? Dyť i lety z Ostravy nejsou plně vytížené, a to je aglomerace o velikosti Brna.
obecně absolutně nechápu. Já jezdím na SK poměrně často a letecké spojení tam bych rozhodně využil, pokud by ovšem nebylo tak nehorázně drahé! Nechápu, že letenku do Milána tam a zpět pořídím, co já vím, za 1700,-Kč a do Košic mám letět za 6000-7000 tis. ?!?!? Obdobné to je v případě Bratislavy,6iliny nebo Sliače...Tady v Praze,ale i jinde žije hromada Slováků nebo tzv. federálů, kteří tam potřebují často jezdit např. kvůli rodině a jsem přesvědčenej,že by letecké spojení , pokud by bylo cenově rozumné, využily !
Jenže se to radši zruší. Kdo by s nima za takový nehorázný prachy lítal?!? A ještě ošuntělým ATR-kem... CSA je stejná díra na prachy jako BA, Alitalia, Air France atd.,atd...
presne tak, ja lital v thajsku, napr surat thani - bangkok stalo neco kolem tisicovky za jednu cestu, letelo se asik 500 km a pomerne velke letadlo narvane thajcama k prasknuti... a to se dalo jet vlakem za ani ne polovinu nebo levnym autobusem.... jenze u nas, CSA to napali tak ze si to nemuze normalni clovek dovolit a navic tam daj shit letadlo, takze za priserny love zadnej komfort....
to je bysznyz po cesku...
pro cestování letadlem z Prahy do Žiliny????????
Nedivím se,že končí.
Že tam LETÍŠ... zní to jinak (a líp), než du na vlak do Žiliny...