- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale převádění majetku ze státní firmy do "dceřiné" s nejasnou majetkovou strukturou,zatajování hospodářských výsledků jak ČSA tak ministerstvem financí dokonce i před kolegy z vlády,za nitky tahající Kalousek,není to opět typický příklad tunelování státního majetku
Dceřiná společnost je dceřiná proto, že patří ze 100% své mateřské společnosti, tedy ČSA. Takže žádná "nejasná majetková struktura". Takže neblábol nesmysly.
Ale že ti odboráři mají vždycky pravdu a reálnější čísla,co?To asi bude ten problém co těmhle pravičákům nejvíc vadí,co
Kdysi jsem mluvil s jedním pilotem a říkal mi (před krizí), že tam bere přes 100 tis. Zvhledem k situaci, ve které mi to říkal, to pravda musela být !!!
To není zrovna šťastné takhle něco vytrhávat z kontextu. Je třeba vzít v úvahu, že studium na pilota rozhodně není zadarmo a i když člověk UMÍ létat s dopravním letadlem, neznamená to, že s ním vážně létat BUDE.
Protože situace je taková, že pilotů je jaksi dlouhodobě přebytek.
Konecne se nekdo te arogantni skupinky zbavi a ukaze, ze se jich neboji. Nechapu, proc by se nejaci preplaceni odborarsky autobusaci meli neustale takhle zviditelnovat. Porad maji plnou hubu reci o tom, jak je jejich prace narocna a pritom podle statistik je zpusobeno pres 80% leteckych nehod bud primo chybou pilota nebo jeho spatnou reakci a naslednym retezcem udalosti, ktere neumel zastavit. Z duvodu selhani techniky padaji letadla snad uz jen v Rusku, Africe a Jizni Americe, kde lita vse, co nema ani peri ...
nevíte vůbec nic
Ps. Nikterak neschvaluji kecání zaměstnanců do vedení firmy, stávkování a vydupávání si pozornosti, v podstatě to co piloti udělali (což nic nemění na tom, že aktuální dění v ČSA je cílená likvidace), ale tohle povolání zaslouží respekt a ty peníze za to zas nejsou takové, jak si většina myslí