- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nevím jak vy ale já osobně když si kupuju záezd od cestovky tak mne zajímá s kým poletím a podle toho se rozhodnu jestli si zájezd vůbec koupím.
a zatím mi vyhovovaly kupodivu zásadně jen služby ČSA a tuniský NOUVELAIR který má nová letadla.
pro mne je Travel service nebo Kartago airlines nebo jánevimoještě NONAME značka s velmi krátkou historií /na rozdíl od ČSA / na to abych k ní měl stejnou důvěru.
Navíc předpokládám že když je charter tak cestovka zaplatí ČSA za let stejnou částku ať už letí plné letadlo nebo jen pár lidí,což se na obyčejných letech garantovat nemůže.TAk nevim proč by se měly chartery ČSA rušit!
tomu nerozumím, měl jsem za to že charterová doprava je mnohem méně finančně riziková než pravidelná doprava, zejména z toho titulu, že charterové lety objednávají cestovní kanceláře, tím pádem se jedná o účet za let, který není ovlivněn počtem cestující. Riziko malého zájmu o let nese cestovní kancelář.