- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ukrajina není Rusko.
Za prvé ekonomicky je daleko slabší - za druhé pořád se dá spíš dostat do ČR po zemi z Ukrajiny než z Ruska.
Nebo ještě jinak - většina návštěvníků do ČR z Ukrajiny jsou gastarbeiteři, kteří šetří každou korunu - zatímco u Ruska je to spektrum daleko pestřejší - od gastarbeiterů přes podnikatele a turisty až po opravdové boháče.
Jenže toto ví každý de.bil - stejně jako třeba že u nás máme skoro stotisícovou populaci Vietnamců (povětšinou ze severního Vietnamu) - a každý z nich min. jednou za pár let letí za rodinou - kdo si to propočte, ten ví, že linka do Hanoje by se dávno uživila. No i v tomto je předběhli Poláci.....tak co po soudruzích z ČSA chtít.
Letat do Asie by bylo asi dobre pro CSA, ale na to nemaji vhodna letadla s rozumnym doletem.A letat s A 320 treba do Hanoje, no nevim kdo by s tema silencema letel
No to je jasny ted uz je pozde. Meli to prodat radsi tamtomu smoulovi za tu korunu, on by to mozna za 10 let rozjel.
Porad si myslim ze kdyby litali z Prahy do Asie tak by ksefty meli a vypnily by se jim i pripojne lety z Evropy do Prahy. Kdykoliv v poslednich letech letim z/do Asie tak to letadlo je vzdycky docela nacpane.
na kvalitní marketingový průzkum před otevřením nové linky....
letecka doprava moc netahla.:-) Pred nedavnem zrusila i Delta svoji linku z JFK do Kyjeva kvuli nizkemu vytizeni.