Diskuze

Místo přestaveb koupíme nové vlaky, říká nový šéf Českých drah

České dráhy utratí v příštích deseti letech za nákup nových vozidel a další investice 40 miliard korun. Pustí se i do komerčních oprav vlaků. Ze svých dep chtějí vybudovat největší opravárenský závod ve střední Evropě, uvedl v rozhovoru pro MF DNES nově zvolený šéf drah Miroslav Kupec.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Jednotka 741 je nějaká novinka? Foto by nebylo?

0 0
možnosti

M30i13l24a26n 90V73o37l84e69k

17. 9. 2018 18:22

Člověk by neřekl, že jsme pořád v Česku, kde převládají odpůrci dotací. Chtějí i na lokálky nové soupravy za miliardy a vůbec jim to nepřijde divné.

0 0
možnosti

"Nedávno jsme například zahajovali provoz tandemového soustruhu v Praze, což je investice za 200 milionů korun."

Zrovna v sobotu byl k vidění na Dni Železnice, zajímavá "mašinka"....

0 0
možnosti

Nejvíc smutno je mi z toho, když vidím, jakou rétoriku nový šéf ČD používá a z jakého prostředí vzešel, že opět nepřijdou inovace ve prospěch zákazníků, ale v první řadě snaha někde ušetřit v provozu, omezit služby a když investovat, tak jen tam, kde jsme k tomu dotlačeni anebo kde si na tom někdo přivydělá.

0 1
možnosti

Když byl jmenován narychlo a předtím dělal v ČD "správu majetku a servis železniční techniky", tak je logické, že mluví spíš o tom, čemu rozumí.

5 0
možnosti

Klimatizovaná krabice? To jsou věci. Včera jsem tímhle verglem jel po hlavní trati (Lupěné - Třebová). Jízda přískokem, ve třech stanicích na předjízdnou a v cíli slušných +15. I tak dovezla na 30 lidí. ;-)

1 1
možnosti

A tak, zatímco v Německu jde do pravidelného provozu souprava na vodík, u nás se diskutuje další modernizace 810.

Zase jsem si vzpomněl na Šimka, který říkal, že vinu na tom, že se nám nedaří dohnat ten Západ, nemáme my, ale oni - protože na nás nepočkají!

9 0
možnosti

J25i18ř83í 41Z26ý69k14a

17. 9. 2018 11:46

souprava na vodík by pro ČD byla ekonomická sebevražda. Nejde jen o to koupit pár souprav, ale vybudovat celou infrastrukturu kolem toho. Od zkušebních a bezpečnostních procesů, přes tankovací stanice, až po servisní zázemí.

To, že mají oni, neznamená, že to musíme mít i my. To ale neznamená, že souhlasím s těmi 810 ...

1 0
možnosti

No jestli budou mít nové vozy (jednotky) stejně "kvalitní a pohodlné" sedačky jako 2.tř. v Railjetu, tak potěš...... Jel pan ředitel někdy ve 2.tř. Railjetu ??? Dost o tom pochybuji.

1 2
možnosti

R64o57m91a63n 82T22y86č36k76a

17. 9. 2018 10:18

"Na druhou stranu jsme na žádost některých krajů přistoupili k tomu, že zmodernizujeme 30 vozů 810 na provoz na nejméně vytížených lokálních tratích."

Už jsem se lekl, že se konečně zbavíme Šukafonů. :-P

2 0
možnosti

Šukafon s klimatizací. :-)

3 0
možnosti

tak to je na prdlajs, tam nejsou kupečka a uživat si sexu za jizdy už nebude možny :-(

1 0
možnosti

Naopak, teď lépe uvidíte. ;-)

5 0
možnosti