- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Letos 500, napřesrok 5000, tak nějak?
Po precteni nadpisu me napadlo, ze by snad zvladli udelat 50 nadjezdu a podjezdu? Realita je trochu jednodussi, urednici se zvladli domluvit a odstranili par dopravnich znacek :)
Řekl bych, že autor článku vůbec netuší, co znamená slovo boom. Používá ho v opačném významu. :D
Tohle jsou zprávy, které chci číst.
Vině na co jdou peníze, že se nějakým způsobem rozvíjíme.
Tohle jsou totiž věci, které nějakým způsobem ocení každý z nás.
Konečně. Už se nebude stát v koloně a čekat, až projedou tři vagony se strojvedoucím a průvodčím.
Takže radši kilometrová kolona a v každém autě po jednom člověku než plný vlak? :D
Před každým přejezdem bez výstražných světel nebo závor ale musí vlak výrazným způsobem zpomalit...
Prosím autora, aby si tuhle totální blbost ověřil a následně smazal.
Tohle mi ale vadí. Jo, polní cesta, pro traktor úzká, tak ji zrušíme. A ty chodče nebo cyklisto, padej na silnici první třídy, protože jinde tu trať legálně nepřekročíš.
To je sice pochopitelný pohled, ale je potřeba si uvědomit, že každý vlak vezoucí jakékoliv množství lidí tam musí zpomalit a houkat (ve dne i v noci, bez ohledu na domy v blízkosti) jen proto, abyste tam vy mohl jednou za týden nebo v lepším případě dvakrát denně přejet. To není úplně adekvátní důvod ke stálému omezování jízdy vlaku a skutečně na spoustě těch polních přejezdů nepotkáte za celý den nikoho, kdo by přes něj přecházel nebo přejížděl. Každopádně by se ale před rozhodnutím o zrušení měl udělat místní průzkum a mít nastavené nějaké konkrétní kritéria (počet lidí využívajících přejezd během 24hod a vzdálenost k alternativnímu přejezdu), při jejichž splnění by byla možnost zrušení přejezdu výrazně usnadněna a naopak kde se zjistí, že to způsobí komplikace nějakému významnějšímu množství lidí, tak by vůbec nebylo umožněno zahájení procesu zrušení přejezdu. Jinak těch přejezdů je u nás opravdu neuvěřitelné množství a komplikují provoz vlaků.