Žádné steroidy ani antibiotika, vše zaručeně přírodní. Tak popsala americká firma svůj nový hamburger v reklamě pro Super Bowl 2015, kde farmářským trhem prochází vnadná modelka Charlotte McKinney a důmyslně skrývá své přednosti:
Velkou paniku vyvolali uživatelé sociálních sítí, kteří nařkli Kaufland z podvádění při vážení ovoce a zeleniny. Ochranná fólie a reklamní leták měly úmyslně zvyšovat hmotnost váženého zboží. Přesvědčili jsme se, že je to nesmysl a váha je zkalibrovaná přesně tak, jak má být:
Nečekaný zájem vzbudilo připomenutí drsné reklamy z roku 1998, kterou režíroval Jakub Kohák. Spot ze hřbitova vznikl původně pro BESIP, tehdejší ministr dopravy ji ale odmítl, a tak se nakonec pořádně cynická scénka uchytila u automotoklubu ÚAMK:
Sázka na retro se pořád vyplácí. V červnu si to ověřil řetězec Lidl, který do svých regálů na týden umístil notoricky známé předrevoluční produkty. Mléko z pytlíku, mýdlo s jelenem a další desítky výrobků zákazníci uvítali s nostalgickým nadšením:
Režisér Jan Svěrák natočil v 90. letech celou řadu reklamních spotů, ale jeden z nich je výjimečný. Byl pro švédskou automobilku Saab, ale vysílal se jen v autosalonech. Nebyl plný klišé o kvalitách a přednostech auta, ale přesto dokázal vyvolat v divákovi pocit bezpečí, tedy jednu z hlavních priorit Saabu:
VŠECHNA VIDEA ROKU NAJDETE ZDE |