- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jasné, nemá smysl nic nechávat na poslední chvíli, když mi na včasném doručení záleží. Na druhou stranu bych to tak tragicky neviděl. Vloni jsem objednával 21. prosince a 22. prosince normálně došlo přes DPD... spíš záleží na přístupu e-shopu, jestli ihned po přijetí objednávky odešlou, nebo jestli si to tam ještě den dva přehazujou...
Česká Pošta má u balíku garantovanou dobu dodání. To jako teď neplatí, když se jim to nehodí?
Já tedy s poštou problémy nemám, a to jí "testuji" poměrně často.
No mě z Číny dorazily všechny zásilky objednávané 11.11. Pak už neobjednávám nemá to cenu až po novém roce
Tuhle hysterii typu vše koupit rychle do Vánoc absolutně nechápu. Vánoce nejsou o bezmyšlenkovitém nakupování. Je to o rodině a blízkých. Já letos nekoupím ani jeden dárek. Dárkem bude to, že navštívím rodinu, dám nějaké penízky do obálky a strávíme svátky v klidu a pohodě... Je smutné do jakého konzumu jsme se propadli... O úvěrech na dárky ani nemluvě..
Tohle bude většina dětí chápat, jo jo ...
Já objednal u jednoho velkého e-shopu 27.11. a balík stále nemám. A to jej chci jen na výdejní místo.
Holt jsem zaplatil předem, tak je nic netlačí. Pro ostatní radím tuhle možnost nevyužít. Penízky pěkně až při předání.
a zkousel jste to u nich reklamovat, misto plakani v diskusi?
Už aby bylo po vánocích a všechno bylo zase v normálu.
Vždy když čtu nějaké vyjádření v médiích od společnosti PPL tak mě to velmi pobaví. PPL nám jenom letos zdražovala asi dvakrát. Letos dokonce byla na vánoce novinka – pokud e-shop bude v sezóně na konci roku posílat výrazně více balíků tak bude platit za jeden balík více. Od listopadu omezila maximální rozměry pro klasický balík. Smluvním přepravcům (řidičům nepřidala téměř nic). Stále máme nevyřešené (neproplacené) rozmlácené balíky. Takže s 1. na trhu, která určuje trendy, je opravdu suprová spolupráce (takto se prezentují například při zdražování). Musím se o zkušenosti podělit alespoň tady, protože je to evidentně nezajímá. Naštěstí máme i jiné přepravce, kde spolupráce funguje podstatně lépe. Jinak všem přeji, aby jim dárečky došly včas a všem e-shopům aby spolupráce s přepravními společnostmi fungovala v pohodě.
Však jak píšete - konkurence je veliká a je z čeho vybírat. I jedna z firem v jedné příbuzné branži se přece sama upomíná na to, že je ve svém oboru dvojkou na trhu.
Klid času dost, kamenné obchody, vietnamci, benzínové pumpy, nonstopy, ještě není nic ztraceno :-)