- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Celý článek jen pro členy
Chcete číst prémiové texty bez omezení?
Služba funguje tak, že objednané zboží za zákazníka zaplatí poskytovatel odložené platby, kterým je například Twisto, Klarna nebo Skip Pay. Zákazník si tak zboží může nejprve prohlédnout a rozmyslet se, zda si ho koupí. Čili zda do 30 dnů pošle peníze poskytovateli odložené platby, nebo objednávku vrátí e-shopu.
Firma, která tuto službu nabízí, tedy má v objednávce vlastní prostředky, si musí být jistá, že peníze dostane zpátky. Své o tom ví například Twisto, které tento způsob placení poskytuje. Loni firma zaznamenala o 25 procent vyšší počet pokusů o podvodnou objednávku než o rok dřív. Podvodná objednávka je taková, která pochází od zákazníka, jenž už v minulosti nezaplatil. „Jejich počet zpravidla kopíruje ekonomickou situaci obyvatelstva,“ říká Pavel Prucek, produktový manažer Twista.
Připojte se ještě dnes a získejte: