- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Obsahuje nové číslo, pod kterým se mají do systému přihlašovat." .... to je prostě a jednoduše lež. Autor článku by se měl omluvit.
Mě zase ČS naštvala svýma idi**skýma poplatkama - abych ušetři za měsíční výpis zaílaný poštou, tak sem si to v servisu dle jejich doporučení změnil na elektronicky generovaný výpis, který si vytisknu.
Nu ale ČS nezaváhala a aby trhla aspoň ještě poslední poplatek, tak mi zaslala nevyžádaný mimořádný výpis od prvního dne měsíce k datu změny a elektronicky generuje až od tohoto data.
Ve smlouvě mám ale zmíněn měsíční výpis.
Reklamoval jsem to jako zásadní porušení podmínek a ty kecy, co mi ČS napsala - no byl to poslední krůček. Banku hodlám změnit, už mě stejně štvou dlouho...
kdyby si to pako přečetl alespoň ten dopis co dostal. Je to číslo které nahrazuje stávající číslo smlouvy. To ovšem nemění nic na faktu, že je průser to rozesílat takovýmhle způsobem. Části tohoto čísla jsou totiž vyžadovány při změně důležitých údajů v nastavení služeb servis24. Kdyby si to alespoň zjistili páni redaktoři když už o tom chtějí psát. Jak je vidět v MFdnes může být redaktorem opisovatelem kde kdo.
Článek obsahuje dost polopradv a výmyslů.
Výmysl č.1. "Obsahuje nové číslo, pod kterým se mají do systému přihlašovat "( to je blbost jenom s bezpečnostním kódem se nikdo nepřihlásí)
2. pan Marek Kuntoš z Liberce neumí asi číst, jak vyplývá z prohlášení "nové přihlašovací číslo přišlo normální poštou". (To co přišlo poštou se pro přihlášení běžně nepoužívá.)
Termín "tajná data" je taky dost přemrštěný
Je to jenom mediální bublina. Neškodilo by ověřit si fakta a prověřit zdroje informací.Já účet u Spořky mám a jsem v pohodě ... na rozdíl třeba od klientů jiné nejmenované banky kde zmizely z účtů milióny ....
vysvětlí mi někdo tuhle logiku: A) měníme číslo, protože číslo smlouvy si mohl někdo zjistit.
B) nevadí, že to pošleme obyčejnou poštou, protože když to někdo zjistí, tak mu to k ničemu není
Na co to tedy měníme?
nás v bance nikdo okrádat nebude !!! to teda ne ,
To co Spořka poslala není číslo pro přihlašování do Internet bankingu, ale pouze kód pro změny nastavení v systému. Redaktor dostal dopis a nepřečetl si ho.
Takže pro uskutečnění platby potřebuju: 1) číslo, které chodí doporučeně 2) heslo 3) mobil pro autorizační kód
Určitě je to pro Spořku obrovská ztráta, že o tebe přišla .... někteří se holt dost přeceňují .....
bezpečnostní kód je sám o sobě na hov... tzn. nejde zneužít....
že by si třeba někdo nejdříve zjistil k čemu je ???? nebo je to pro novináře svazáckých novin moc těžké ????
Od te doby, co mi prisla od sporitelny domu platebni karta uplne jine osoby a PIN neprisel vubec a po peti urgencich na tom jejich call centrum bez vysledku, presel jsem do CSOB a jsem naprosto spokojen. Vyuzivam totiz jenom jejich trezor.
opět nezklamalo. Co takhle seznam klientů ČS na CD jako kdysi ?
zabezpečení jejich internetového bankovnictví je opravdu na vysoké úrovni , jednou to v naší firmě dokonce rochodili doporučili koupit modem a pak poslali heslo poštou ...
Stejně nechápu, proč se v ČR posílá pin poštou.
Zakládala jsem si nedávno účet ve Švédsku a karta mi přišla běžnou poštou. Přišla jsem s ní na pobočku, tam ji aktivovali a v nejbližším bankomatu jsem si vybrala vlastní pin.
Tenhle systém mi přijde mnohem bezpečnější
To je sice super nápad, ale lidem se na pobočky nechce chodit ..... jsou totiž dost shnilí ... zkus jinej návrh