- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavně, že mají svoje miliónky jistý, o ostatní (zaměstnance, bez kterých by byli v háji, a zákazníky) zase tolik nejde. Nejlepší by bylo, jako za starých časů, to co je vyrobeno, sešrotovat, vyšroubovat cenu a hurá na novou výrobu. Nebo, co takhle změnit politiku a nehledět jen na ten zas..nej ZISK.
jj s takovou strategií budeš mít v podnikání úspěch... jdi do toho!!!
to je pěkný výraz pro téměř nevolníka, ael hotl taková je doba, dříve jsme měli skladníky dnes máme operátory skladových zásob
Kulhánek asi v roce 2002 v jednom rozhovoru prohlásil, že pro Škodovku je největší konkurencí Hyundai Getz. Nějak jsem to tehdy nechápal, bylo to malé levné auto.
Škodovka udělala ještě menší auto, kterému dala značku většího a úspěšného předchůdce - Fabia.
Dnes Getz stojí od 179.000 Kč
Škoda Fabia stojí od 199.000 Kč
Ale trh malých aut se velmi rychle vyčerpává, a díru po staré Fabii nahradili jiní výrobci. Škodovka tak nejen ztratila z prodeje nových aut, ale v podstatě ztratila své původní zákazníky, kteří na Octavie nedosáhnou a Fabie jsou pro ně nevyhovující.
taktak, Fabia je dobré auto, myslím že i ostatní škodovky ale chtějí za to peníze které pro hodně lidí jsou mimo.
Ted jeste zakazat vyvazet Skodovky do Ruska (nejvetsi a nejrychlej rostouci evropsky automobilovy trh) kvuli raketam. Do Indie kvuli broukum. Do Ciny kvuli komousum.
To by nebyla zadna tragedie, von to jisti trh americky
zakázat vyvážet? spíš bych to viděl na zákaz z ruský strany - máte radar woe, tak si u nás neškrtnete. A číňanům bych se taky nedivil kdyby s námi přestali oboustraně obchodovat, možná by si ti naši vidláctí kašpaři přestali mylset že tenhle skurwistán je pupkem světa.
Když měli práce moc, stěžovali si že je jí moc, teď zase mají obavy z budoucnosti, že bude práce málo. Co by tedy chtěli, málo práce a vysoký plat? Škodovka jela minulý rok naplno, takže pokles musel přijít, s krizí nebo bez ní. Minulý rok na podzim jsme do firmy kupovali Octavii, a čekací doba byla tři měsíce (ve všech autosalonech). Takže snížení výroby není zatím žádná tragédie. Média přilévají jen olej do ohně, vzbuzují obavy a paniku.
přesně tak...celej ptůmysl brečí že nemá lidi...a problém se vyřešil sám
hmm škodovka omezuje výrobu .. to mě zajímá jak dopadne ten hyundai tady u nás na ostravsku .. eště ani výrobu nezahájil, a kdo ví jestli už nebude propouštět .. i když z toho hyundaye to má jít hlavně na export ale i tak
když budou vyrábět naberou poláky součástky si nechají vozit z rumunska a u nás jen vyžerou pobídky
... letos vám vyhádají vyšší platy a příští rok vás kvůli vysokým nákladům na výrobu propustí.... I ODBORY
Odpuzující vzhled(Fabia 2) i cena = omezení prodeje, to je jasné.
Ve škodovce se domnívají, že jde jen o dočasný jev, zatím co jejích zákazníky pomalu a jistě přebírají Korejci.
zrůmster a 1,2HTP Fóbie - asi moc na odbyt nejdou. A rádoby limuzína Superb s malým rozvorem taky zrovna netáhne davy s 1,4