Celkový prodej osobních automobilů od ledna vykazuje ke konci listopadu růst o jeden a půl procenta oproti loňsku. V první polovině roku zpravidla růst mírně přesáhl dvě procenta. Počet prodaných aut je často považován za ukazatel ekonomické síly obyvatelstva.
Boj dvou modelů domácí značky - starší Felicie a Fabie - vyznívá ve prospěch nového modelu. Prodej jejich větší sestry Octavie je prakticky stabilní.
Domácí výrobce je v tabulce následován Opelem se šestiprocentním podílem a koncernovým bratrem Volkswagen s 5,3procentním podílem na trhu.
Škoda se i přes vytrvalý pokles drží na špici i mezi výrobci a prodejci lehkých užitkových vozidel do celkového hmotnosti tři a půl tuny. Výsledky v této kategorii už jsou ale mnohem těsnější.
Celkem se prodalo 13 358 lehkých užitkových aut. Škoda se 17,8 procenty je následována Fordem (15,8 procenta) a opět koncernovým Volkswagenem (14,4 procenta).
Mezi nákladními automobily se i přes krizi jihokorejského vlastníka drží na prvním místě Daewoo Avia. Její tržní podíl s 1 089 prodanými vozidly od začátku roku je 19,2 procent.
Následuje Iveco a Mercedes-Benz, oba s podílem mírně přes čtrnáct procent. Tuzemští výrobci dohromady (Daewoo Avia, Tatra, Škoda Mnichovo Hradiště a Praga) prodali 1374 nákladních automobilů. Poslední tři jmenovaní přitom zaznamenali nárůst.
Dominantní pozici mezi autobusy si udržuje vysokomýtská Karosa, která ovládá přes 70 procent všech prodejů. Prodala přes 460 autobusů.
S uctivým odstupem a necelou stovkou prodaných vozů ji následuje český Sor Libchavy, z ještě ucitivější vzdálenosti přihlížejí Mercedes-Benz a Bova, každý se 16 prodanými kusy.