- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nejlepsi jsou ty stare dederony a nebo ty nevim co jsou zac,ale maji modrou masinku a cervene vagony..
Červený jsou dneska u ČD akorát nový Bmz od Siemensu, ne?
Kde jinde? To zase zaprodanci dělají paniku.
Proč dělat doma?
V současnosti jezdí na příměstských vlacích (Linky S2,S3) bud' lazaretní vozy Bdmtee (směr Tišnov) a nebo staré pantografy E560 (směr Letovice)
Vlaky s Bdmtee jezdí pětivozové, tzn. 480 míst, v pantografu to je dokonce 672 míst - ale Regio Panter třívozový pojme jen 232 lidí + 9 do první třídy..
Nový dopravní koncept počítá se zkrácením intervalů na polovinu. I ty pantografy řady 560 se mají o jeden vůz zkracovat. Budou sice jezdit kratší soupravy, ale častěji.
Typický případ českého absurdistánu!!! Místo toho aby jsme byli rádi, že zakázka zůstane doma a zaměstná stovky lidí, pošleme antimonopolní úřad na prošetření zakázky!!! Je vysoce pravděpodobné,že díky lobistům bude tato zakázka "trošičku" předražená, ale co dnes není!!!
než aby ČD měly další druh vlaku, rozhodně je levnější mít pár typů po hodně kusech než hodně typů po pár kusech na údržbu jak to zatim dráhy předvádějí, a kdyby se tyhle vlaky udělaly tak 5 vozové, trochu upravit interiér, tak by nebyl problém je nasadit i na vlaky kategorie R. Jinak dávat tyto vlaky do Brna mi nepřijde moc vhodné, to aby jezdily minimálně dva spojený, třeba mezi HK a Pardubicemi občas jedna souprava nestačí
Dokud není trať přetížená, považuji za lepší nápad zkracování intervalu. Mimochodem předpokládám, že mají automatické spřáhlo, takže se dají spojit na průjezd městem a následně rozpojit, přičemž cestující bude při nástupu do soupravy ze dvou jednotek sledovat hlášení, kam jede která.
V Brně bych na příměstské raději viděl kapacitnější Elefanty (upravené na střídavinu). Měl jsem za to, že Pantery budou elektrické jednotky na regionální tratě s nižším obratem cestujících a ne na příměsto.
To je fakt. Elefanty by byly lepší... Jezdí v každé zádeli, jen okolo Brna ne
a ne jako doposud staré pantografy nebo východoněmecké lazaretní vozy... Všichni plivou na ČD, prý dobytčáky apod. - a když dráhy obnovují, tak zas všichni plivou.. nechápu.
Ano nechápete Nejde o to, že obnovují, ale za kolik.... Dokud žijí z nevysoutěžených dotací....
upozorňuje NKÚhttp://http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Na-zeleznici-se-plytva-Miliardy-letaji-vzduchem-upozornuje-NKU-251605
no když vyhráli tendr poláci všichni tu nadávali proč to nedostala česká firma....když tendr vyhraje česká firma všichni tu nadávají, že to bylo vybraný předem.
já bych byl docela rád, ale uznávám, že máte pravdu. Většina Čechů je vždycky nespokojených a vlastně jim dělá dobře, když jsou utvrzeni v tom, že české výrobky jsou nejlepší a není třeba se dívat do zahraničí.
ale o to, vysoutěžit si toho správného dodavatele. Což je běžné praxe i v MHD. Proč by kdo šetřil, když to přece stát platí a je třeba zajistit plánované čerpání rozpočtů, že?