- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Holt začaly firmy šetřit a auta se nebudou točit tak rychle jako doposud a většina koncových zákazníků radši strčí pár kaček do strožoku na horší časy v dnešní hospodářské krizi.
Tenhle svět s celosvětovou krizí doplácí na jelimánky, kteří si mysleli
( a asi už se probudili!) , že auta je potřeba obměňovat každých 4-5 let.Ale chlapci zapoměli, že skutečná životnost dnešního auta je nejméně dvojnásobná - tedy 10 -15 let / nebo i více a tudíž se stává trh v Evropě prakticky téměř nasycený.
Proč se nezačnou ( a nezačaly )hromadně vyrábět elektromobily?
A zd e¨je ten kámen pravdy. Taková vozítka, která by zcela stačila pro 90% jezdících denně do práce by spotřebovala mnohem méně energie. To by ale zase zanmenalo menší výběr daní a státní kasa by
chřadla. Bohužel tendence zůstávat v setrvalém stavu vede k současné situaci - tj KRIZI
protože míchají hrušky s jabkama. U nás se z 50% stále přihlašují aü¨ta z dovozu ojetin.To ale není případ jiných zemí , třeba Holandska.
Tudíž i u nás by byl propad třeba 30-40 % . Ale to ty strejce co dělají tabulky a grafy prostě nezajímaá!
Či Hondsko...NĚKTEŘÍ prodejci prodávají resp. dodávají za cenu jednoho, dvě auta. Bojí se, že co mají skladem neprodají. Kdy tato nákaza dorazí k nám? Možná až zvýší ceny 2x, bude to tak fungovat i tady.
tabulka je nesmysl, V Irsku se počet nově přihlášených aut propadl o polovinu ale je to asi 800 aut , nebo litva kde je polovina 1000 aut, takhle se to počítat nedá, když v jiných zemích jde řádově o desetitisíce aut
Po novém roce, skoro každý kdo má doma nějaké auto 15 -20 let staré, raději než by si koupil ojeté za 50 - 150t., bude jezdit ještě nějaký rok ve starém - co projde STK. A někdo kdo si bude chtík koupit nové auto, zjistí, že to jeho 3-5 let staré je prodejné za nízkou cenu. Proto bude hodně počítat jestli si ho nemá nechat a jezit s ním dál, než ho prodat pod cenou a jít s větší ztrátou do nového. Navíc kdo má dnes jistotu, že jeho podnik nepropustí právě jeho nebo zda se neodporoučí celý jeho podnik. Nemyslím, že slevy nových aut nějak výrazně ještě porostou. Jedině kdyby krize byla opravdu velká a dlouhá, tak bych to tipnul na podzim roku 2009.
Přesně tak, na nové nemám, proto jezdím v 10 let starém voze. Kdyby byla větší kupní síla obyvatel, tak se bude prodávat jak po másle. I za ty nehorázný ceny co má Škodofka. Ale boužel z h*vna bič neupletem Obměňovat budou firmy. Stejně podle mě teď většina nakoupených vozů jsou pro firmy nebo živnostníky co si to dají do nákladů. A ti než to teď odepíšou za 5 let ... :-) mají do té doby útrum
tak já asi začnu střádat nebo co
Je to jednoduche, muzou za to novinari a ovlivnitelna masa obcanu(bohuzel vetsina).
V mediich je predpoved krize -> clovek se chova jak kdyz krize prijde(kdo vi mamo co bude, radsi ten autak na lizing kupovat letos nebudem kdyz je ta kriiiizije jak rikaj na Nove) -> tohle si rekne par milionu lidi -> a dotycneho pepu kdovicobude propusti opravdu za mesic z tovarny protoze automobily nikdo nekupuje - a pepova tovarna jakozto dodavatel prisla o zakazky.
je to stejne na hlavu jako reportaze o tom jak se malo zadluzujeme proti zapadnim zemim(cti: zadluzujte se vic a nebojte, na zapade to taky tak maj) a lidi se skutecne zadluzujou vic.
Poradne bych ty media procistil, maji zodpovednost za tu "ovlivnitelnejsi" cast lidi a takhle to pak mrvi ekonomiku
Belgie má stejný počet obyvatel jako ČR a prodej nových vozů v listopadu 3x vyšší než u nás. Asi se tam mají lépe.
Belgičani jsou pitomci - kupují jen nové vozy!