Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Prodejci zájezdů skrývají cestovní kanceláře, bojí se konkurence

Největší tuzemské internetové prodejce zájezdů čeká střet s ministerstvem pro místní rozvoj. To je totiž přesvědčeno, že obcházejí zákon o cestovním ruchu - nezveřejňují totiž pravého pořadatele pobytu. Agentury se opatření brání, obávají se, že jim zákazníci utečou přímo do cestovky, která zájezd pořádá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AJ

Jenže přeprodejce kolikrát má nižšší cenu než přímo pořádající cestovka.

0 0
možnosti
JB

J71a24n 95B87a36r85t35o79š

12. 4. 2016 15:58

Pokud přeprodejci zájezdů mají nulovou přidanou hodnotu, nedivím se, že se obávají zveřejnit cestovní kanceláře. R^;-D;-D;-D

2 0
možnosti
KN

A jakou přidanou hodnotu byste si představoval ? Přidanou hodnotou je v daném případě to, že si zákazník může na jednom místě vybrat zájezdy mnoha cestovních kanceláří, takže nemusí brousit webovky x cestovek, než si vybere a porovná nabídky, některá CA (např. Invia) nabízí prověřené CK s dobrým hodnocením s tím, že v případě, že se zájezd neuskuteční, garantuje vám vrácení peněz nebo jiný zájezd. Přes Invii jsem kupovala zájezd několikrát, před odjezdem se zajímají, zda CK řádně poslala pokyny k odjezdu, po příjezdu volali a ptali se na hodnocení CK. Pokud mají opakovaně na CK stížnosti, přestanou její zájezdy nabízet.

Ceny mají obvykle stejné jako CK, takže pro zákazníka je jedno, kde si zájezd koupí.

3 0
možnosti
JE

Když mi má CA ukázat, která CK pořádá zájezd, proč CK např. neukáže, kdo jim pronajímá penzion v Chorvatsku? Asi ze stejného důvodu ... Já osobně vybírám hotel, oblast atd. Kdo mě tam odveze je asi jedno. Je lepší koupit např. u Invie, která si partnery a jejich kvalitu hlídá. Dokáže dle zkušeností klientů sledovat kvalitu delegátů, ubytování a samotné CK. V Makru taky neřeším, kdo jim tam tu tyčinku Mars přivezl. Sleduji konečný produkt.

0 0
možnosti
RK

Hotely si vybírá CK a kontroluje jejich úroveň. Klient těžko pozná co je to za hotel. Proto si vybere CK které důvěřuje, že ho neflákne do nějaké žumpy mezi šváby.

3 0
možnosti
KN

Jaka konkurence?? Budto maji agentury nasmlouvane s poradajici cestovkou lepsi podminky a jsou tak schopni klientovi nabidnout lepsi cenu nebo nejake nadstandardni sluzby, nez sama cestkovka. Nebo toho ty agentury schopne nejsou, a pak jsou na trhu zbytecne.

10 0
možnosti
MK

Asi to maj špatně nastavené - předpokládám, že pokud se živím přeprodáváním cizích produktů, mám ošetřeno, abych produkt kupoval levněji než jej nabízí svým zákazníkům samotný poskytovatel služby/výrobce zboží. Pak mám prostor pro vlastní náklady a zisky. Pokud ne, měl bych se věnovat něčemu jinému. Levně koupit, draze prodat a mít zisk. Víc v tom vážně není.

7 1
možnosti
PH

Tak v cestovnim ruchu to je vetsinou tak, ze marzi (provizi) diktuje dodavatel. Pokud chce CK hrabat, tak je holt pak moc draha.

0 0
možnosti
KS

Být prodejcem zájezdů, rozhodně bych se nebál. Naopak. S radostí bych vystavil logo CK kterou zastupuji. Ono je to totiž o systému provizí a ne konkurenci (a jak si s provizí naloží sprostředkovatel, je jeho věc. Kolik mu stačí na provoz či zisk ...)

Je naprosto pochopitelné, že si nikdy konečný zákazník nekoupí zboží od výrobce nebo organizátora zájezdu za stejnou cenu jako zprostředkovatel. Vždy tam bude provize (vata). Každý ze všeho něco chce, tak co se divíte 8-o V tomto státě chce každý "všimné" a je jen rozdíl v % podle činnosti nebo oboru nebo vztahu. Tržní mechanismus funguje a je to věcí nabídky a poptávky.

Já osobně upřednostňuji tu "přidanou hodnotu", což jsou služby navíc, protože ty ceny jsou +/- stejné a pokud je někdo levný, je to pro mě podezřelé.

2 0
možnosti
DH

Prodejci musí zveřejňovat jména cestovních kanceláří. Jména prodejců, kteří nezveřejňují jména cestovních kanceláří, ministerstvo zveřejňovat nechce. Aha. Přitom mám pocit, že klient by měl mít právo vědět, kteří prodejci porušují zákon. Nebo je ministerstvo nezveřejňuje proč? Ze stejného důvodu, jako prodejci nezveřejňují jména CK? To by mě vážně zajímalo.V

0 0
možnosti
JZ

Chápu že to nechtějí zveřejnit , ale chtít za pojištění 650 Kč na 15 dni když osobně u pojišťovny je to pod 200 Kč a většinou pojistka je u cestovky také levnější...ono se to vyplatí kupovat snad jen u Invie... oni ručí že když cestovka padne tak vrací celou částku nebo dávají jiný zájezd v jiném termínu :-)

2 0
možnosti
PM

Nejezdete s cestovkou a máte to lepší a levnější.

0 0
možnosti
RK

Ještě jsem se nesetkal třeba s prodejcem elektroniky, který by tajil výrobce. Jsou věci které zkrátka nepochopím.

1 0
možnosti
PF

P12e53t73r 53F68o49u49k32a50l

12. 4. 2016 14:04

Však cestovní agentury taky netají hotel a zemi .....

3 0
možnosti
Foto

Nemám rád překupníky.

2 1
možnosti
PF

P28e81t57r 31F34o19u62k13a15l

12. 4. 2016 14:03

Jenže překupníkem je defakto každý obhchod ;-D

8 0
možnosti
  • Nejčtenější

Mallorkou se promenoval turista jen v plavkách, místní už toho mají dost

14. května 2024  14:48

Po měsících protestů na Baleárských ostrovech, včetně hladovek před hotely nebo vlny graffiti,...

Belgie jako druhé Řecko. Zadlužení země rychle roste, řešení v nedohlednu

13. května 2024

Belgie se už dlouhé roky řadí mezi nejvíce zadlužené ekonomiky Evropské unie. Svůj dluh tato...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Do britských hospod dorazil americký zvyk, spropitné. Pivaři jsou zmatení

11. května 2024

Pro návštěvníky britských hospod bylo donedávna největší dilema zda si dají whisky, nebo pivo. A...

Muž využil mezery v systému aerolinek. Získal zdarma 58 letenek

15. května 2024

Právník Tyrone Barugh poukázal na mezeru v akční nabídce australské letecké společnosti Jetstar....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tušení smrti žene ruské miliardáře do vlasti. Řeší dědictví, bojí se znárodnění

10. května 2024

Premium Stárnoucí ruští miliardáři řeší zásadní problém: jak převést obří majetek na své dědice....

Ikonické casino Mirage a jeho sopka končí, bude z něj hotel ve tvaru kytary

16. května 2024

Legendární hotel Mirage v Las Vegas se snad ještě legendárnější sopkou hlásí po 34 letech konec....

Benátky nejsou jediné. Turistické poplatky si účtují desítky dalších měst

16. května 2024

Italské Benátky před pár týdny přišly s poměrně neobvyklým experimentem, který se týká vybírání...

Zbrojovka Colt CZ dokončila akvizici českého výrobce munice Sellier & Bellot

16. května 2024  19:30

Skupina Colt CZ Group SE (Colt CZ) dokončila akvizici českého výrobce munice Sellier & Bellot....

Banky i přes sliby zůstávají v Rusku. Zisky mají vyšší než před válkou

16. května 2024

Dva roky po startu ruské invaze na Ukrajinu některé evropské bankovní domy stále zůstávají na...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!