Suchánek a Genzer cvičí s cenami. Penny Market odstartoval novou kampaň

  • 144
Penny Market navazuje na loňskou reklamní kampaň s Michalem Davidem a opět oslovuje známé celebrity. Tentokrát vsadil na známou komickou dvojici. Tvářemi kampaně s názvem Zacvičili jsme s cenami se stali Michal Suchánek a Richard Genzer.

„V loňském roce jsme měli dvě velmi výrazné kampaně Kompot a DISKOnt s Michalem Davidem. Pro letošní rok jsme se rozhodli udělat další krok a spojit naše aktivity v podpoře sportu s naší nabídkou nízkých cen,“ říká Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu Penny Market a dodává, že společně s Michalem Suchánkem a Richardem Genzerem připravili spot, který téma atraktivních nízkých cen komunikuje s nadhledem a vtipem.

Michal Suchánek a Richard Genzer v novém spotu navazují na své účinkování v pravidelném Kroužkování výhodných nabídek z akčních letáků na sociálních sítích obchodu. V něm se záhy díky svým improvizacím stali nejoblíbenější dvojicí, což vedlo k myšlence jejich účinkování v novém reklamním spotu.

„Potkáváme se při natáčení Partičky, ale už nějakou dobu mi takováto spolupráce s Richardem chyběla. Proto jsem rád, že jsme se dali na tomhle projektu jako dvojice znovu dohromady a společně si to užíváme. Vždycky máme danou nějakou základní myšlenku a kostru, stejně jako tady při natáčení, a na place už pak řešíme detaily, přičemž do toho u nás, tak nějak přirozeně, přichází naše improvizace, ale základ máme vždy připravený,“ popisuje vznik Kroužkování i nového spotu Michal Suchánek a Richard Genzer.

Spot se natáčel dvě noci v průběhu února v prodejně v Horních Počernicích v Praze pod režisérským vedením Tomáše Bařiny. „Spolupráce s duem Suchánek-Genzer je vlastně neustálá hra. Dlouho jsem nezažil, abychom se na place neustále bavili, a to i ve chvílích, kdy jsme řešili detaily jednotlivých záběrů.“

Celebrity v klipech

Renomované značky zvou hudebníky a celebrity ze všech odvětví ke spolupráci celkem často. Jednou z nejznámějších takových spoluprací bylo spojení slavné zpěvačky Seleny Gomez a značky Apple, jehož výsledkem je hit „Lose You To Love Me“. Hudební klip, pojednávající o jejím rozchodu s dalším slavným zpěvákem Justinem Biebrem, má na YouTube momentálně okolo 429 milionů zhlédnutí a byl celý natočen na iPhone 11 Pro. Apple tím chtěl světu ukázat, jak kvalitní kameru jejich telefon má.

McDonald’s vydává hudební klip. Přemek Forejt v něm rozehrává suroviny

Zahanbit se nenechal ani konkurenční Samsung, který vsadil na spolupráci s Arianou Grande. Ve svém vesmírně laděném hudebním klipu „Focus“ je jeho telefon skoro stejnou hvězdou jako zpěvačka. Během klipu totiž ukazuje jeho různé funkce od vylepšeného displeje až po kvality fotoaparátu. Video na YouTube míří k miliardě zhlédnutí, vidělo ho totiž 969 milionů lidí.

Ani v Česku další řetězce nezahálí. V roce 2021 komunikoval řetězec Kaufland mezinárodní klip se svojí Cheap Queen. Loňským hitem se bezpochyby stala kampaň společnosti Lidl, který natočil reklamní spot, ve kterém se objevuje známý producent a hudebník Jiří Burian alias Kapitán Demo. Ten přilétá k prodejně a parkuje přitom na místě vyhrazeném pro přistávání vrtulníků. Ve videoklipu pak brázdí uličky přímo v prodejně a přemýšlí nad tím, co všechno si koupit. Nakonec se rozhoduje, že vezme všechno.

Která z reklamních kampaní se vám líbí nejvíce?

celkem hlasů: 2126
Hlasování skončiloČtenáři hlasovali do 0:00 pátek 17. března 2023. Anketa je uzavřena.