Diskuze

Odbory: Stávka na dráze bude do měsíce

Železničáři znovu hrozí stávkou a tentokrát prý neustoupí. Předseda Odborového sdružení železničářů Jaromír Dušek řekl televizi Nova, že stávka na dráze "stoprocentně bude." Kdy se vlaky zastaví, zatím neřekl, nejpozději to ale má být do měsíce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Skogen

20. 4. 2005 23:38
zírám
Týjo... Samý odborník. Přiznejte se, kolikrát vám vykolejil vláček na vaší modelové železnici z dětství? Ve skutečnosti to raději ani nezkoušejte... Zajímavé, že na problematiku železnice je každý odborník. Pozor! Většina nejdůležitějších činností zůstane laikovi zcela mimo dosah. A mimochodem:  http://czechworldnews.com/modules.php?name=News&file=article&sid=1211" target="_blank" rel="nofollow">http://czechworldnews.com/modules.php?name=News&file=article&sid=1211
0 0
možnosti

Honza

15. 4. 2005 9:15
Tak zvýšení platu v době
až budou přednostové a jejich zaměstanci upozorňovat kuřáky, že se na nástupištích nesmí kouřit, sami nebudou mít cigaretu v ústech při jednání s cestujími, až budou dbát na úklid kolem nádražních budov,až budou vstřícnější k cestujícím,až budou mít práci lépe zorganizovanou ..........atd., tak by se mohlo začít přemýšlet o tom, že by se jim zvedly platy a to jen na úkor toho, že se vyhážou neschopné existence, které ČD zaměstnávají z dob, kdy musela být 100 procentní zaměstnanost. A v neposlední řadě, až bude mít generální ředitel a management takový plat, který by odpovídal hospodářským výsledkům ČD!!!!
0 0
možnosti

Diviš

14. 4. 2005 20:14
...
...někde jsem čet takové šikovné řešení problému: ...postřílet...
0 0
možnosti

juton

14. 4. 2005 21:36
Re: ...
, Koho? Menežment? Zákazníky...?
0 0
možnosti

Subotka

14. 4. 2005 14:30
Telecom už jsme prodali,tak teď ještě dráhy
a můžeme to uzavřít.Protože jedině zahraniční soukromý kapitál může v ČD udělat jakž takž pořádek
0 0
možnosti

juton

14. 4. 2005 21:40
Re: Telecom už jsme prodali,tak teď ještě dráhy
, A další pohádku neumíš?
0 0
možnosti

Vladimír

14. 4. 2005 14:28
Bolševický moloch
se rozhodl stávkovat,vyházel bych je všechny.Když se jim to nelíbí,ať si hledají práci někde jinde a hned bude na dráze méně nemakačenků a flákačů
0 0
možnosti

juton

14. 4. 2005 21:42
Re: Bolševický moloch
, Bla, bla, bla... Čti někdy něco jiného, než jen Modrou šanci!
0 0
možnosti

sleva

14. 4. 2005 11:13
tolik jízdní řád
Kapitola VII
Zpoždění vlaku, ztráta přípoje
130. Zpožděný odjezd, příjezd, ztráta přípoje nebo vynechání vlaku nejsou důvodem k náhradě škody, která tímto cestujícímu vznikla.
0 0
možnosti

juton

14. 4. 2005 21:39
Re: tolik jízdní řád
, Stěžuj si u svého poslance. To je v podstatě citace ze zákona o drahách a ČD to musí respektovat a zapracovat do předpisů svých vlastních!
0 0
možnosti

klm

14. 4. 2005 10:10
Zvykněme si na to, že
stávka patří ke zceal běžným prostředkům,kterými zaměstannci bojují za svá práva.
to si opravdu někdo myslí, že by třeba v Německu nebo Francii byla tak ysoká životní úroveň, kdyby nidky nestávkovali? K vyšší životní úrovni zamšstnance vdeou jen miliony prostávkovaných hodin. je to možná smutné, ale je to holý fakt. Zaměstanvatel nikdy nikomu nepřidá ani korunu, pokud k tomu nemá pádný důvod a to i když dosahuje fantastických zisků
Takže milí železničáři, tvrdě na ně! (vlakem nejezdím moc často
0 0
možnosti

drevak_patlak

14. 4. 2005 10:24
Re: Zvykněme si na to, že
Jenže ČD rozhodně nedosahují fantastických zisků, navíc zaměstnancům pravidelně přidávali, letos ještě ne, ale za to si můžou odbory samy, že se nedokázali dohodnout. Nabídka +5% tam byla.
Za těchto podmínek je stávka neslušná, možná i nelegální a navíc zatluče další hřebíček do rakve ČD, jen doufám, že ne do rakve železniční dopravy (té by bez ČD a zejména jejich odborů asi bylo lépe).
0 0
možnosti

-Chilli-

14. 4. 2005 9:35
Efektivita drah
72 tisíc zaměstnanců? Třeba celej bankovní sektor, kterej má mnohem hustší síť poboček a mnohem víc klientů má 38 tisíc zaměstnanců. Takže, modrá armádo, kdyby vás byla polovina, tak je vás pořád moc.
0 0
možnosti

hbf

14. 4. 2005 12:15
Re: Efektivita drah
On se také bankovní sektor věnuje dost jiné činnosti, než ČD.
Třeba TESCO má bratru 20 poboček a zaměstnává 8 tisíc lidí ...Podle Vaší logiky jsou tedy dráhy mnohem efektivnější, než TESCO ....
0 0
možnosti

uživatel drah

14. 4. 2005 9:02
vrácení části peněz
Nevíte někdo s nějakým právnickým rozhledem, jaká je šance domoct se na drahách adekvátního vrácení částky za předplacené jizdenky (např. čtvrtletní) za prostávkované dny, kdy vám ČD neposkytly službu za kterou jste si zaplatili? Taktéž za náklady vynaložené na náhradní způsob dopravy do práce (autem, autobusem)? To jakým způsobem Dušek vydírá je fakt humus. všechny ty ztráty co tím způsobí bych jim naúčtoval (v podstatě sami sobě, což je smutný).
0 0
možnosti

drevak_patlak

14. 4. 2005 10:25
Re: vrácení části peněz
Náhrady za náhradní dopravu, ujetý přípoj, zpožděný vlak apod. se neposkytují. Na vrácení jízdného by ale nárok být měl.
0 0
možnosti

Tonda

14. 4. 2005 5:30
dráha - odbory
Pokud chtějí něco udělat ať to teda udělají a nemluví o tom - pes,který štěká nekouše.A udělají to pořádně ne hodinu nebo den ale měsíc nebo rok.S blokací přejezdů,podjezdů a tunelů.Popřípadě ať rozeberou koleje.Skončila doba slov.
0 0
možnosti