Službu Dopravní podnik spustil na konci listopadu. Od té doby funguje ve zkušebním provozu. Od ledna se s ní začne naostro. "Věříme, že tato aktualizace systému přinese cestujícím ještě větší spolehlivost služby, než je stávajících 98 % funkčnosti," uvedl v tiskovém prohlášení mluvčí Dopravního podniku Ondřej Pečený.
Po zaslání textovky ve tvaru DPT by měl cestující obdržet elektronickou jízdenku do dvou minut přímo na svůj mobil. Jízdenka platí 90 minut a stojí stejně jako klasický lístek zakoupený v automatu. Do konce roku za něj cestující zaplatí 20 Kč, od nového roku o 6 korun víc.
V té souvislosti se mění také číslo zasílaní požadavku na 902 06 26, kde poslední číslice označuje cenu jízdenky.
Pokud si cestující jízdenku objedná v době odstávky a budou mu strženy peníze, je podnik připraven reklamaci vyřešit.
"Všichni stávající uživatelé od nás obdrží SMS, ve které je budeme o této skutečnosti informovat “ dodal mimo jiné šéf marketingu a komunikace Jan Svoboda.