Diskuze

Nová móda malých aut míří do Česka

Roberto Giolito bydlí v centru Turína, a jak se na jeho postavení sluší, jezdí do práce vozem. Pracuje jako designér aut Fiat, ale neholduje luxusním limuzínám. "Zácpy jsou obrovské a parkování také, " říká kudrnatý Ital, který řídí malé auto, jež sám navrhl - Fiat Multiplu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rej

8. 3. 2004 18:36
Nevymýšlejte vymyšlené
Stačí zajet na Malorku a je jasné co frčí, záplava Oplů Corsa, Punta, nějaký Citron nebo Peugeot. Minimum aut vyrobených ve Španělsku. Jako druhý vůz čekám na zázrak z Kolína, pokud se mi nebude líbit, bude příští rok  nová Corsa 1.0.
0 0
možnosti

Maty

8. 3. 2004 8:46
trepiuno
Co?Trepiuno se nebude vyrabet?to snad ne,na to auto byl tak obrovsky ohlas a nebude se vyrabet?Snad se dohady zmeni a trepiuno budeme potkavat na silnici je to bomba auticko.
0 0
možnosti

Kármen

8. 3. 2004 8:29
co je to za hovadinu?
Jestli je Multipla malý vůz,tak opravdu nevím.Jen pokud by šlo o verzi postavenou na platformě Fiatu 600,která sice byla jakési MPV,ale nemyslím si že se jedná zrovna o  tento model.Buď se sekli pořádně novináři a nebo máme každý jiný názor na to co je malé a co velké.Někdy to může být i na škodu
0 0
možnosti

cihon

8. 3. 2004 8:14
Omega Combi Rules
Je to nehoraznost prodavat takhle male rakve. Ja zustanu u Pssat/omega/subaru forester/C5combi/primera aj. ---- nissan patrol, GMC Savanah. Za komfort a bezpeci si rad priplatim.
0 0
možnosti

Tomas

8. 3. 2004 8:30
Re:
Souhlas. Takovy skrcek nemuze byt bezpecny protoze neni dostatek mista pro poradne deformacni zony. Ja zustanu u Hondy Accord.
0 0
možnosti

Petr V.

8. 3. 2004 7:57
Mala mestska auta
Doopravdy me nastval volkswagen se svym malym "mestskym autem". Za to se snazi vydavat Polo. Toto auto ale naprosto nema nic spolecneho s autem urcenym do mesta!! Otresne tvrdy podvozek vam zajisti doslova utrapy kazdou cestu mestem, navic trpi cele auto (karoseria, interier, atd.) Samotnou dardou je spojka, ktera pri kazdem zajizdeni mezi auta, kde je treba si s ni trochu "pohrat", neustale "hori". Spotreba - otresna. Trivalec 1,2 dela i hroznej randal a cele auto  obcas vibruje jako by melo "pojit"! Premyslim, ze s celym VW zkoncuji (mam od nich Passata a starsiho Golfika) ale porad dumam, cim si tato automobilka vydobila svoji dobrou povest? Na leto jsem si chtel nechat namontovat do Pola stresni okno - nelze, je tam sloupek........ a na co ty pani konstrukteri mysleli? Pri koupi jsem zvolil variantu se 4 reproduktory - jsou jen dva a dva vyskove ve sloupku, ktere osobne nepovazuji za reproduktory............ no nebudu se rozepisovat, ale zklamani na zklamani ....
0 0
možnosti

jaja

8. 3. 2004 7:19
a kdo
z vas jezdi jeste s Velorexem? To bylo alespon auticko... kam se hrabou dnesni miniauta
0 0
možnosti

Maradona 666

8. 3. 2004 18:44
Re:
Velorex - Simply clever
0 0
možnosti

asi

8. 3. 2004 7:09
moda
no nevim, jestli mala auta jsou prichazejici moda, nebo pretrvavajici ekonomicka nutnost...
0 0
možnosti

Brett

8. 3. 2004 8:10
Re: Bida
Absolutni souhlas neni to zadna moda ale pro chudaky rodinne auto.
0 0
možnosti

kukla

8. 3. 2004 6:05
"mala" Multipla
Tak neviem, Multipla patri medzi poriadne siroke automobily (takme 1900 mm) a aj dlzkou tromfne Punto, tak to zaparkovanie moze vyzerat zaujimavo...
0 0
možnosti

Pavel

8. 3. 2004 7:08
Re:
Multipla, kterou dnes vídáváme na silnicích by se dala označit jako číslo dvě, vůbec první a tu zřejmě užívá italský tvůrce, byla postavena na základě fiatu 600 někdy v 60. letech minulého století. Ta byla skutečně menší než Punto.
0 0
možnosti