- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Můžete mi někdo vysvětlit, proč ti zoufalci tvrdí, že na letišti není k dostání voda, jídlo, hyienické potřeby? A ještě ten "chudák hladovej" nechá zveřejnit i svoje jméno, aby se z něho mohli všichni dělat srandu. Lidé tohoto ražení, kteří nejsou schopni se o sebe postarat, by se do zahraničí vůbec neměli pouštět. Co by dělali, kdyby nastala opravdu nějaká vážná situace?
V Turecku se musi nechavat pasy na recepci ? To jsem nikde jeste nezazil...
V některých hotelech to tak je a nejen v Turecku. Jde většinou jen o chvíli, maximálně jednu noc - něco si ověřují nebo zapisují - zažil jsem to i v Itálii, USA, Španělsku, Argentině, Německu...
Já byl na letišti v Antalyi s ženou a dvěma dětmi před čtrnácti dny. A představte si - spousta restaurací, rychlých občerstvení, kde prodávali i vodu, obchody s hygienickými potřebami... Prostě cokoli, co člověk mohl potřebovat. Ceny maličko vyšší, ale pořád akceptovatelné, zvláště v nouzi. Přijeli jsme trochu dřív, měli jsme chuť se najíst a koupit si něco k pití, takže Z VLASTNÍ ZKUŠENOSTI říkám: VŠUDE NA LETIŠTI BEROU KARTY - i za jídlo, i za vodu, i za ty plíny. A co se týče léků? Mám dceru, která si musí každý den píchat injekce. Měli jsme s sebou zásobu navíc NA TÝDEN. Cokoli míň bych považoval za hazard. Vyplývá mi z toho jediné: krach cestovky je nepříjemný, pojišťovna se postarala, jak to šlo (nejde to nikdy hned a na 100%) a za spoustu problémů si tyhle ovce (pardon, klienti) můžou samy.
krach cestovky je určitě pro klienty hodně nepříjemný ale z druhé strany jen trouba jede do zahraničí bez dostatečného finančníého zabezpečení pro mimořádné situace , takže mne povykování klientů až tolik nedojímá. Kdo se neumí o sebe postarat sám musí počítat s tím, že i přes snahu pojišťovny není vše na počkání a že rychlá náhradní a provizorní řešení neodpovídají vždy očekávanému standardu .
Tohle ale nevypadá jako cestovka, ale jako firma už od založení podvodná. Prostě založí se, prvních pár klientů odlétne, za ty se pošlou peníze. Za dalších pár set se již nepošle nic a když dojde na splatnost faktury, tak záhadně není ve firmě ani koruna. Kolik že to je podvedených? Několik set? Krát řekněme 15000 za zájezd. Docela milých pár milionů v kapse ne?
...opět úžasný titulek .... , zajímalo by mě , proč je opět tak dementně napsaný , čeština je hodně bohatá , ale to se asi na idnes stále netuší. Takže "čílí " ano ? , to je jako co ? buď napíšu "rozčilují" a nebo titulek formuluji úplně jinak , třeba " Nikdo s námi nemluví , říkají nespokojení klienti ... " . Páni redaktoři, když se ve škole brala čeština , tak asi chyběli.
Je to ostuda té pojišťovny, všichni povinně platíme zkrz pojištění výpalný proti úpadku, a když jedna cestovka zkrachuje, pojišťovňa nedokáže zabezpečit ani slušný ubytování
Pasy se z ruky NEDAVAJI, davam ho jenom k nahlednuti zatimco ho DRZIM v ruce! Obzvlaste v pochybnych statech jako je Turecko.
presne zajimao by m, co dalsiho takovi lidi v te cizine tropili
Znovu a lépe
Každý jsme za sebe snad zodpovědný ne? Jinými slovy, nikdy by mne nenapadlo vyrazit do světa s jakoukoli firnou aniž bych neměl v zásobě "náhradní plán" ať již v podobě dostečně kryté karty nebo hotovosti v kešeni ...Kdo takl činí je prostě nezodpovědný a naivní pitomec a pokud si nabije hubu,čistě jeho jeho blbost ,..,.
a je stará 82 dní , jo to je jedna z "nejrychleji upadnutých akciovek" kapitál 2 mil v anonym akciích
Firma: Cestovní kancelář VIVAMONDE s.r.o. asi nebude akciová společnost....