Diskuze
Ostrava řeší, co s nekvalitní dálnicí. Padají další trestní oznámení
Děkujeme za pochopení.
surfer27
jak jako...
selkym rozumem...firma co spatne a nekvalitne postavila proste v ramci zaruky vse na sve naklady bezodkladne opravi...ja kdyz neco udelam spatne tak se taky nevykrucuju a sjednam napravu..
zrušený3x
Neřeší nic
Měli by vymoct na tom kloučkovi ministrovi, aby to nebyl zpoplatněný úsek. To samo o sobě je trestným činem,
sámvelkýmao
no
sundejte značky dálnice a v tu ránu je z toho hrbolatá silnice, pro jistotu tam dejte šedesátku a hned začněte měřit rychlost. takhle se to v česku přece řeší, no né?.....
Lumpííí po banánu 3
Re: Co s dálnicí?
bych z toho udělala raritu Ostravy - lochneska pro auta. Bude to stejně populární jako šikmá věž
Stačí zvýšit rychlost na původní stav a bude to senza adrenalin
Gróf
Eurovia kličkuje.
Podstatou je šmejd a výsledný stav. To, že přibývají každým dnem další a další argumenty proti Eurovii, je logické. Stavba zhotovitel nevěnoval odbornou péči.
229starec229
jen tak
připadá mi to jako kdybych si koupil tv a jeden díl byl špatnej a prodejce mi řekl ať si to jdu vyřídit s tím kdo tento díl vyrobil.že oni nic řešit nebudou.z celý srandy plyne že kdyby eurovii řekli dávejte tam vejce jak při stavbě karlova mostu tak je tam klidně dají.pane jo to jsou ale opravdu hlavy na eurovii.
Leinad
Re: jen tak
A proč by tam ty vejce nedali, když si to zákazník přeje?
Pokud soud neprokáže neplnění zakázky či námitky stavebního dozoru, ať si to platí úředník, který to objednal.
petra m.
Laický pohled
Z diskuze je patrné,že se k tématu vyjadřují lidé,kteří o velkých liniových stavbách nemají ani šajn. ŘSD si velmi dobře platí firmy provádějící technický dozor.O jejich odpovědnosti není ve článku žádná zmínka. Troufnu si říct, že se šetřilo kde se dalo, a to na popud státu. To si nikdo nepamatuje jak se zastavila stavba dálnice a dělaly změny v PD, protože nebyly peníze? Kruhový objezd s prasklinami se nachází kousek od Odry, při každé trochu větší vodě je tam dálnice zatopená, takže vznik trhlin a pohyb konstrukcí je celkem předvidatelný. Rozhodně se nechci zastávat Eurovie, pouze poukazuji nato že máslo na hlavě mají všichni a ŘSD hledá obětního beránka, i když za spoustu věcí nese přímou zodpovědnost. Věřte že, stavební deníky a zápisy z kontrolních dnů by byly celkem zajímavé počteníčko.
Thompson
Re: Laický pohled
... to petro.m myslíte vážně? Vy tvrdíte, že byl nízký rozpočet proto, že se šetřily státní peníze? O výběrových řízeních, která garantovala předem definované skupině dodavatelů navýšení formou dodatků až o 30 či 50 % jste nic neslyšel/-a? O velkých liniových stavbách asi moc šajn nemáte vy...
karki
Struska
Konečně článek na věcné úrovni. Podepisuji všechno co se tam píše. Na ŘSD pracují dva druhy lidí. Jedni ti řadoví pracovníci nejsou dostatečně odborně zdatní a ti vysocí manageri to jsou pouze defraudanti a lumpové. O odborné stránce nemůže být taky řeč. Eurovia postavila spoustu dálnic bez jediného problému, takže není důvod na ní házet špínu. Na D 47 měla být skutečně i ocelárenská struska přímo vynucená ŘSD, které si určilo i dodavatele strusky. Zamyslete se nad tím proč? Nynější pověřený ředitel ŘSD René Poruba není taky odborník a jenom kope kolem sebe. V pozadí je samozřejmě narcis Bárta , který si ho tam přivedl. Eurovia totiž dlouhodobě v kuloárech kritizovala neskutečnej bordel na ŘSD. Mimochodem René Poruba byl členem asi 20firem v obch. rejstříku jako člen dozorčí rady nebo představenstva a některé z nich jsou v likvidaci.Tento mediální útok proti Eurovii je veden protože nedostali nasypáno.
229starec229
Re: Struska
nevím nevím.po 2 letech už řešit problémy s mosty mi připadá jako hodně nekvalitní práce.navíc eurovia moc dobře věděla že se,staví na poddolovaném území.a jestli se neozvali z eurovie že je něco špatně tak jsou to obyčejní hochštapleři a lumpové.nic jinýho.a klidně mohli tu zakázku odmítnout.i když vyhráli vř.takže šlo jim jen o dóčasnej zisk a ne o to aby to bylo kvalitně postavený.
Thompson
že prý za to může vliv nestabilního podloží?
„…Nejde o důsledek našeho zanedbání, ale vliv nestabilního podloží," říká mluvčí EUROVIA na praskliny opěrných zdí u mostních objektů. Dělá si z nás srandu. U liniové stavby projekt musí počítat s tím, že trasa povede územím se stabilním i nestabilním podložím. Proto je povinnost u staveb prováděných ŘSD provádět podrobný hydrogeologický průzkum, zejména u mostních a souvisejících objektů. Takže buď se vědělo, že podloží nestabilní je, pak se měla učinit taková geotechnická opatření (metody hlubinného zakládání), aby se stabilizovalo, nebo jiná opatření – až po to „brutální“ – nestavět. Resp. odklonit liniovou stavbu a vést geologicky vhodnější trasou. Asi by se i tak ušetřily stamiliony. No a když si ještě představíme, jak si zastupitelé nakoupili, ještě před tím než si změnili územní plán, státní půdu za pakatel, aby ji pak prodávali za 30násobek státu zpět… Co kdyby se najednou zjistilo, že se tam stavět nebude, protože je neúnosné podloží? Přišli by o stovky miliónů! Hajzlové…
cvancara
Re: že prý za to může vliv nestabilního podloží?
Jednou jsem videl puvodni mapu, nez se mela stavet tato dalnice (byla tam jedna velka parcela), a pak stejnou, kdyz uz se vedelo, ze tam povede. Zajimave bylo, kolik mini-parcel se tam najednou objevilo.
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
Auto by se mohlo stát stabilizačním prvkem soustavy. Místo baterie, říká Daniel Ševčík
Dodává SW pro řízení dobíjecí infrastruktury do Norska, Švédska, Itálie a dobíjecí stanice...
Češi si na důchod šetří na „spořáku“, o možnostech investic nemají dostatek informací
Advertorial Sedm z deseti Čechů tuší, že jim výše jejich budoucího starobního důchodu nebude stačit na pokrytí...
Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci
Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...
V kuchyni jsem i brečela, ale zocelilo mě to, říká kuchařka Nemčková
Premium Vždy ji bavilo vařit. A od vítězství v MasterChefu se odrazila do nejlepších restaurací ve Velké...