Diskuze
Mýto zaplatí i menší náklaďáky, rozhodla Sněmovna
Děkujeme za pochopení.
danny44
E-viněta a e-viněta
Nějak nechápu ty "elektronické krabičky" pro osobáky.... i když, někdo je musí za nějakou výhodnou cenu přece vyrobit , tak proč to dělat jako v Maďarsku, kde "elektronická viněta" spočívá prostě v tom, že se o systému při "koupi" zadá číslo auta a systém (kamery, mobilní stanoviště, "zátahové" kontroly) pak už jen kontrouje, jestli značka auta je v systému a žádné krabičky nejsou potřeba.....
Xladi
Zajímavá úvaha
Náklady na výrobu dálničních známek cca 100mil. ročně, náklady na zavedení vinět cca 5 miliard.
Yurek
Čipy jsou jen předstupněm mýta
a zpoplatněna bude i jízda po vlastním dvorku...
HURÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
povalecka
a jejej
Myto nezaplati mensi nakladaky, ale my vsichni ve vyssi cene zbozi/sluzeb. Neni to nic jineho, nez dalsi dan. Kvalitu silnic to ale nezlepsi. Moc nerozumim tomu, proc je potreba zavadet nejaky myto, kdyz je nafta/benzin docela slusne zatizena spotrebni dani. Ten, kdo hodne jezdi (bez ohledu na typ silnice, udrzovat se musi vsechny), tak odvede v absolutnich cislech vyssi dan...
Polarni punta
Dneska 50 %
dopravců s nákl. auty dálnici objíždí. Pokud nezavedou mýtné na silnice I. třídy je to celé na ho*no. To bohužel ale nepůjde protože dacani vybrali schválně výběrčího který to neumí, respektive bude toto rozšíření setsakra drahé.
vymrzovac
no potěš nás pánbůh.........
.....už takhle mi vadí ty kamiony a náklaďáky, který si zatím jen "zkracují cestu" po silnicích 2.třídy......a to je to dnes pouze o naftě za najeté kiláky
danny44
Re: no potěš nás pánbůh.........
Určitě "objíždějí" dálnice, když na okresce má kamion od dost vyšší spotřebu,nehledě na čas....
Karel_dnes
Co je to za údaj?
"Nákladních aut od 3,5 tuny do 12 tun jezdí na českých silnicích kolem 101 000."
Jako teď okamžitě nebo za den nebo to je počet evidovaných nákladďáků?
HU11
To je dobrý zákon !!!!
A ty co budou jezdit o sobotách a nedělích bych jim dal mýtné dvakrát takové, aby se to vyplatilo a hned by bylo krize zažehnaná
Rusové se vrací. Putin propagandisticky slaví a těží z toho i tamní ekonomika
Počátek války na Ukrajině vyvolal mezi některými Rusy už v únoru roku 2022 velké obavy. Během...
Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci
Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
Boom prodejů kol opadl. Prodejci mají plné sklady, zákazníci čekají na slevy
Trh s jízdními koly a cyklovybavením se v Česku propadl o třetinu. Může za to ochlazení covidového...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži
Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...
USA a eurozóně se nedaří překonat inflační trápení. Snížení sazeb je v ohrožení
Rok 2024 se měl mimo jiné nést v postupném snižování úrokových sazeb v eurozóně i Spojených státech...
Německá výhodná jízdenka slaví rok. Obliba však zaostala za původními plány
Už jeden rok platí v Německu nová jízdenka na regionální a městskou dopravu jen za 49 euro na...
Gazprom žaluje ČEZ a další firmy. Chce zabránit arbitráži o miliardy v Ženevě
Ruská plynárenská společnost Gazprom Export požádala ruský arbitrážní soud, aby zakázal české...
Praha koupí bateriové trolejbusy z Turecka, ÚOHS zamítl rozklad
Zakázku na sedmdesát nízkopodlažních trolejbusů za více než miliardu korun pro pražský dopravní...