Diskuze

Investice do reklamy přesáhly 17 miliard

Být známý stojí miliony. Hvězdy mezi značkami vydávají na svou propagaci stovky milionů korun ročně. Společnosti investovaly do televizní, tiskové, venkovní a dalších druhů reklamy poprvé přes 17 miliard korun, tedy o 700 milionů více než v roce 2003. Odhad zveřejnila agentura ArboMedia.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vaclav Hanus

15. 2. 2005 10:19
id. 7603
Komunisticka ekonomika byla mozna neefektivni a rigidni. Ale takovouhle jalovou slozku transakcnich nakladu systemu obcane nemuseli nest na svych zadech. Kdyz k tomu pricteme i jalove vydeje za prohraen arbitraze, ktere prinesl "novy system" ve stylu Zelezneho a jinych voluntaristickych dobrodruhu ....s udivem zjistujeme, ze "novy rezim" vykazuje sice vyssi vynosy, cimz se velice radi pysne a nabubrele chlubi pravicovi liberalove, ale nese take vyssi naklady sveho fungovani. A to po secteni vyse uvedenych polozek az v hodnotach desitek miliard, coz se blizi radove schodku statniho rozpoctu...
0 0
možnosti

Bluelemon

15. 2. 2005 10:02
Doplneni
Lidl a AAA auto Praha jsou jednickami mozna na printovem trhu, ale rozhodne ne na celkovem medialnim trhu. Obavam se, ze porovnavate celkovy medialni trh v roce 2003 s printovym trhem 2004.
0 0
možnosti

Bluelemon

15. 2. 2005 9:59
Zavadejici info
Z celeho clanku je videt,  ze  redaktor dane problematice absolutne nerozumi a porovnama absolutne odlisna data za rok 2003 vs. 2004. Pokud tematu nerozumin, radeji o nem nepisi!
0 0
možnosti